Hojtjuveri!

Att det ska vara så svårt att skilja på mitt och ditt.
Vart är Sverige på väg?

Ja jag har med kikat.
Lider som fan med dig bosse.
Sånna här historier kan ta väldigt lång tid tyvärr. Sannas case är inte upklarat ännu verkar det som. Vette fan va det e med hennes försäkringsbolag.

Men hoppas du får tag på den rackans uslingen som snott din hoj så du kan förpassa hans ansikte till en något hård gräsmatta oh plantera honom som den grönsak han är i jorden.

Verkligen trist!

Fan vad det själs hojar nuförtiden då. Tycker man ser en tråd i veckan om olika stulna hojar.

Kanske dax att starta en samlingstråd med en kort beskrivning vad som kännetecknar de stulna hojarna och med regnr. Så kan man hålla ögonen öppna efter dem när man e ute å kör helt planlöst.

Va ett himla liv nedanför min backe här ute nyss, vaknade av att nån höll på att starta (iallafall försöka) en hoj en 2-3 gånger, trodde först de va nån lite onge som va ute å körde sin dirtbike men när ja låg där å lyssna så hörde ja att de inte va nån dirtbike, så va bara tvungen att springa ut i garaget å kolla om MIN hoj va kvar, å de va den som tur va!

började gå neråt backen å precis när ja hamnade bakom grannens husvagn som står parkerad så fick dom igång hojen igen och körde iväg i en jävla fart!! Ja tror inte ens dom såg mig (dom var 3-5 st, invandrare OFC, och hade en moppe med sig oxå), jag såg inte va de va för hoj! men jag lyssnade efter ljudet vart dom körde och har hört dom fler gånger efter de på olika ställen runt om, så tänkte ta en sväng om ett par timmar å kolla runt där dom kan tänkas ha dumpat den (om dom nu gör de)!

Ah fy fan va tråkigt :(, må ungjäfflarna avlida :mad: (eller om det nu var en kriminell körsugen pensionär).

Tråkigt att höra Bosse :-( ... jag noterar nummret och håller utkik i Frölunda!!!

\m/

En polare till mig sa att han såg en ktm på pukerakan i sävedalen/vallhamra. Ligger inte långt ifrån Jonsered.
En ktm med 2 utan hjälm i sällskap med en blå cross med 2 st utan hjälm. Det var "svenska gansters" och de var smala. Antagligen snodda.

"De körde fort som fan och försökte stegra"
Lägger in ditt nummer och ringer om jag skulle få se dom i sävedalen :tummenupp

(Visa en bild för polaren och han sa att det kunde vara din men vet inte säkert då de körde snabbt)

En polare till mig sa att han såg en ktm på pukerakan i sävedalen/vallhamra. Ligger inte långt ifrån Jonsered.
En ktm med 2 utan hjälm i sällskap med en blå cross med 2 st utan hjälm. Det var "svenska gansters" och de var smala. Antagligen snodda.

(Visa en bild för polaren och han sa att det kunde vara din men vet inte säkert då de körde snabbt)
Gott, jag har kittat bilen med ett schysst fälgkors och tränat upp knäkrossarsvingen i högerarmen nu :mad:

Det är faktiskt lite vågat att norpa den på en sådan trång innegård med folk som rör sig alla tider på dygnet som den stod på, det får man ju ge dem ejallafall.

Gott, jag har kittat bilen med ett schysst fälgkors och tränat upp knäkrossarsvingen i högerarmen nu :mad:

Det är faktiskt lite vågat att norpa den på en sådan trång innegård med folk som rör sig alla tider på dygnet som den stod på, det får man ju ge dem ejallafall.

dom snor hojar mitt på avenyn om så krävs....

tyvärr den sorgliga verkligheten i dagens samhälle. folk vågar inte säga nånting.

var hojen försäkrad ordentligt?

Jag fick dom här skumma filurerna bakom mig häromdan.. Försökte se om det var din hoj men det satt massa dekaler på den o den såg inte ut som din.. satt en enkel pipa på den oxå tror jag..

Jag fick dom här skumma filurerna bakom mig häromdan.. Försökte se om det var din hoj men det satt massa dekaler på den o den såg inte ut som din.. satt en enkel pipa på den oxå tror jag..

Vart såg du den då?

Edit: finns fler stulna KTM hojar i gbg tror jag...Har Viggos hittats?
eller denna: KTM 450 EXC

Last edited:
Vet inte om Viggos hoj har hittats, men det var väl någon som hade sett den i Mölndal? :va

Vart såg du den då?

Edit: finns fler stulna KTM hojar i gbg tror jag...Har Viggos hittats?
eller denna: KTM 450 EXC

Jag såg den i Björndammen, Partille.. Hmm den hade framlampa men ingen baklampa samt en del dekaler.. lite blåa har jag för mig på en i övrigt svart/orange Ktm. Den var även utrustad med 2 snorungar, självklart utan hjälm.

Kanske är dags o sätta ut ett lockbete o plocka dom på plats.....Kanske får resten att tänka till o inte vågar sen....Ställer man en hoj på samma ställe hela tiden o samma tider verkar det ju som att dom plockar dom...elr har jag fel?

Följde dom efter dig för att kolla vart du ställde hojen elle körde dom vidare då?

Ta en tripp till Brodalen på lördag.:tummenupp Moppemeet då och vill säkert idioterna visa med "sin" nya motard så finns säkert chans att dom e där då.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...