... finansierad av sms-lån, utan ljuddämpare.
Finns det sms-lån MED ljuddämpare?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... finansierad av sms-lån, utan ljuddämpare.
15+ och värsta vintergruset borta. Tydligen har man inget hojintresse då, får väl sälja skiten...![]()
Inte SMS-lån alltså. Borde inte SM-lån snarare vara ett tecken på att man måste ha en hoj till varje pris eller menar du att man endast har ett riktigt hojintresse om man kan köpa en hoj cash?Definitionen på riktigt hojintresse är när man kör för att det kliar i fingrarna och man måste ut en sväng.
Inte när man enbart kör i 28+ och torrgasar framför brudar på sin sprillans R1 finansierad av sms-lån, utan ljuddämpare.
Finns det sms-lån MED ljuddämpare?![]()
Japp, det är den där typen som inte framkallar missljud från telefonen när lånet kommer![]()
Inte SMS-lån alltså. Borde inte SM-lån snarare vara ett tecken på att man måste ha en hoj till varje pris eller menar du att man endast har ett riktigt hojintresse om man kan köpa en hoj cash?
Apropå temperatur och att du skriver sådär så måste jag ju posta en bild från när jag och en polare körde i lite i vintras.. I ett öppet parkeringshus sista januari med 5-10 minusgrader ute (notera mössorna och snön längs väggen).. Funkade helt ok ändåNu övertolkar du mitt inlägg helt i onödan.
Jag menar bara att det finns två tydliga typer, de som är riktigt hojintresserade och de som skaffar mc för att de har tittat på sons of anarchy.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |