Hojsugen igen!!!!!

"Petersson"

kör som varje dag vore den sista......
Gick med
1 Dec 2006
Hoj
DRZ 400 sm -07
Blir inte klok på mej själv :va
Köper en hoj moddar, stylar och fixar till den precis som jag vill ha den, inser sen att jag knappt har tid att köra :(
Säljer den :huvet säger att jag inte ska köpa hoj på flera år!!! Går 3-4 månader hösten kommer mörk ute garaget tomt vill ha något kul att göra!!!!!
Vad göra??? Jo man börjar lusläsa blocket annonser, kollar ,jämför och läser på om vissa modeller funderar hur jag ska lägga upp det för frun :tuttar i huset att jag är hojsugen igen!!!! (vet att det inte är populärt)

Älskar att hålla på med hojar, bygga om, komma med egna lösningar och beställa från ebay. Saken är ju det att jag inte förlorat några pengar på dom hojarna jag köpt fixat till och sen sålt!
Brukar höra från tanten att jag ska skaffa en hobby :slicka :)
Roligaste av allt är när jag skriver detta är ju att DETTA ÄR FAN MIN HOBBY :3freak
Om jag nu ska köpa och sälja så får väl jag göra det :tummenupp
Vet inte varför jag skrev detta,men insåg nu att det får bli hoj igen :bow

Gör själv samma sak år ut och år in.. problemet är att jag inte ens gått jämnt upp på en endaste hoj jag haft. Ständiga förluster. :D Årets projekt blev aldrig ens färdigbyggt.

Men skitsamma... det kostar att ha roligt. Är du sugen på en K5 fighter som inte är helt färdig kan du ju höra av dig. Bor rätt runt hörnet. ;)

Instämmer..förlustaffär deluxe. Hade man jobbat över den tiden som man lagt ner på byggandet så hade man säkert kunnat använt extrapengarna för att pröjsa ett proffs att utföra jobbet istället. Slutbyggt för min del. Så satans petig att jag lackar ut för minsta lilla fel. Lovade tjejen att sluta oxå..tydligen så var det mycket svordomar, dåligt humör, o flygande verktyg när jag håller på med min "hobby"

Gör själv samma sak år ut och år in.. problemet är att jag inte ens gått jämnt upp på en endaste hoj jag haft. Ständiga förluster. :D Årets projekt blev aldrig ens färdigbyggt.

Men skitsamma... det kostar att ha roligt. Är du sugen på en K5 fighter som inte är helt färdig kan du ju höra av dig. Bor rätt runt hörnet. ;)

Huvudsaken är att man har roligt :D:D
Ångrar att jag sålt alla hojar jag fixat till för dom har ju varit precis som jag vill ha dom ,men men:dummer
Tackar för erbjudandet ,men är nog inne på motard IGEN el offroad har inte riktigt bestämt mej :va:va

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla