"Petersson"
kör som varje dag vore den sista......
Blir inte klok på mej själv
Köper en hoj moddar, stylar och fixar till den precis som jag vill ha den, inser sen att jag knappt har tid att köra
Säljer den
säger att jag inte ska köpa hoj på flera år!!! Går 3-4 månader hösten kommer mörk ute garaget tomt vill ha något kul att göra!!!!!
Vad göra??? Jo man börjar lusläsa blocket annonser, kollar ,jämför och läser på om vissa modeller funderar hur jag ska lägga upp det för frun
i huset att jag är hojsugen igen!!!! (vet att det inte är populärt)
Älskar att hålla på med hojar, bygga om, komma med egna lösningar och beställa från ebay. Saken är ju det att jag inte förlorat några pengar på dom hojarna jag köpt fixat till och sen sålt!
Brukar höra från tanten att jag ska skaffa en hobby

Roligaste av allt är när jag skriver detta är ju att DETTA ÄR FAN MIN HOBBY
Om jag nu ska köpa och sälja så får väl jag göra det
Vet inte varför jag skrev detta,men insåg nu att det får bli hoj igen

Köper en hoj moddar, stylar och fixar till den precis som jag vill ha den, inser sen att jag knappt har tid att köra

Säljer den

Vad göra??? Jo man börjar lusläsa blocket annonser, kollar ,jämför och läser på om vissa modeller funderar hur jag ska lägga upp det för frun

Älskar att hålla på med hojar, bygga om, komma med egna lösningar och beställa från ebay. Saken är ju det att jag inte förlorat några pengar på dom hojarna jag köpt fixat till och sen sålt!
Brukar höra från tanten att jag ska skaffa en hobby

Roligaste av allt är när jag skriver detta är ju att DETTA ÄR FAN MIN HOBBY

Om jag nu ska köpa och sälja så får väl jag göra det

Vet inte varför jag skrev detta,men insåg nu att det får bli hoj igen