Hojrelaterad praktikplats

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Hej OT :hej

Går andra året i gymnasiet, NV/Vildmark & Äventyr. Linjen är inriktad på ledarskap, hålla event och liknande, och NV-biten säger sig självt vad man sysslar med. Behöver en praktikplats v.20-23, ca 3 dagar i veckan. Vet, jag är lite sent ute :gnissla

Platsen bör finnas i nordöstra Skåne, men är det något riktigt bra kan jag tänka mig att åka lite längre.

Jag får välja ganska fritt, alltså är det helt ok om det bara är något motorrelaterat (eftersom det är mitt största intresse), men det får gärna ha något med event och liknande att göra. Hade varit riktigt kul att praktisera någonstans där man mappar/bänkar hojar eller utför lite mer avancerat motormek. Ska plugga maskinteknik så då kan det vara bra att ha lite praktisk erfarenhet.

Har funderat på Ring Knutstorp eller Claessons motor men skulle behöva tips på fler platser innan jag bestämmer mig.

Bara ös på så sållar jag! :)

Det kan vara ett alternativ. Lite närmare också :) Är det inte rätt mycket mindre än Claessons?

Jo det är väldigt mycket mindre. Men de säljer ju trampcyklar också. Kanske kan vara intressant?
Trampcyklar är kul, men inte att meka med. Motordrivna är bättre :D
Inte så intresserad av att stå i en butik och sköta kassan.

Informera mig som är lite gammal? Det är utan lön va? Duger Lund så kan jag höra mig för lite?

Japp, praktik är utan lön. Det är meningen att man ska få lite arbetslivserfarenhet och knyta kontakter till jobb i framtiden. Lund funkar bra, fin tågförbindelse mellan Osby och Lund. Vad för något har du i åtanke? :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park