Hojplats

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tjena,
Är det nån som vill hyra ut en hojplats?
Har fått problem m hojplats till vintern :(

Vore guld värt!

Har själv gömt hojjen på jobbet! (hoppas att alla arbetskamrater ser den bara : )
Slöletar ett garage själv. Hittar jag något med flera plattser så kollar jag med dig!

ReDan skrev:
Har själv gömt hojjen på jobbet! (hoppas att alla arbetskamrater ser den bara : )
Slöletar ett garage själv. Hittar jag något med flera plattser så kollar jag med dig!

Juste gubben :)

Ev kanske jag har plats i källaren beror på hur många till jag skall ner med på översikt!
Kan bli lite trångt :gnissla
Vill inte ha för mycket moppar ståendes heller då jag har ölmagen som tar upp rätt så storplats :(
Men kan höra runt lite finns MYCKET lador o annat här runtomkring.

Vi har lite trångt i garaget och verkstan just nu - men ska städas innan vintern kommer (hoppas jag :) ), men det är ju en bit bort också...

Inte mycket till hjälp för dig men själv så har jag skaffat ordentlig meckplats åt hojen, ett garage i Storvreta på 38 kvm :banana
Som bonus fick jag med ett hus också så att tjejen har någonstans att värma sig :rolleyes:

M:et skrev:
Inte mycket till hjälp för dig men själv så har jag skaffat ordentlig meckplats åt hojen, ett garage i Storvreta på 38 kvm :banana
Som bonus fick jag med ett hus också så att tjejen har någonstans att värma sig :rolleyes:
Sådärja! Ett stort garage står högt på min önskelista. Jag är mycket avis på dig nu. :D

Grattis till köpet.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back