Hojplats

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tjena,
Är det nån som vill hyra ut en hojplats?
Har fått problem m hojplats till vintern :(

Vore guld värt!

Har själv gömt hojjen på jobbet! (hoppas att alla arbetskamrater ser den bara : )
Slöletar ett garage själv. Hittar jag något med flera plattser så kollar jag med dig!

ReDan skrev:
Har själv gömt hojjen på jobbet! (hoppas att alla arbetskamrater ser den bara : )
Slöletar ett garage själv. Hittar jag något med flera plattser så kollar jag med dig!

Juste gubben :)

Ev kanske jag har plats i källaren beror på hur många till jag skall ner med på översikt!
Kan bli lite trångt :gnissla
Vill inte ha för mycket moppar ståendes heller då jag har ölmagen som tar upp rätt så storplats :(
Men kan höra runt lite finns MYCKET lador o annat här runtomkring.

Vi har lite trångt i garaget och verkstan just nu - men ska städas innan vintern kommer (hoppas jag :) ), men det är ju en bit bort också...

Inte mycket till hjälp för dig men själv så har jag skaffat ordentlig meckplats åt hojen, ett garage i Storvreta på 38 kvm :banana
Som bonus fick jag med ett hus också så att tjejen har någonstans att värma sig :rolleyes:

M:et skrev:
Inte mycket till hjälp för dig men själv så har jag skaffat ordentlig meckplats åt hojen, ett garage i Storvreta på 38 kvm :banana
Som bonus fick jag med ett hus också så att tjejen har någonstans att värma sig :rolleyes:
Sådärja! Ett stort garage står högt på min önskelista. Jag är mycket avis på dig nu. :D

Grattis till köpet.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...