Foss
Ny medlem
Är det någon som har eller vet någon annan som har ett garage i Gävle med omnejd som jag och två polare skulle kunna få hyra över sommaren(el. längre)? Vi ska naturligtvis ha våra ögonstenar där(2*R1+Bandit).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Foss skrev:Är det någon som har eller vet någon annan som har ett garage i Gävle med omnejd som jag och två polare skulle kunna få hyra över sommaren(el. längre)? Vi ska naturligtvis ha våra ögonstenar där(2*R1+Bandit).
Foss skrev:Tja... september kanske... eller iaf en bit in i augusti sen kan vi ställa upp dom i Söderhamn igen. Valbo är väl en nödlösning men d skulle nog funka om inget annat dyker upp, har du nått tips där eller?
wonderwizard skrev:min far bor i Valbo, men e i skrivande stund på väg Helsingborg - Valbo efter midsommarfirande, men skicka PM om inget annat löser sig. så ska jag ta & prata med honom.
(detta e en bondgård, med gott om plats)
Foss skrev:Ok, låter ju kalas PM:ar dig när jag vet hur d går. Antar att det är ganska så lugnt där ute eller? Det är väl inte Andersberg direkt!![]()
DB skrev:Valbo Centrum & Vretasvägen är det väldigt mycket bilinbrott, har själv bott där å fått inbrott och känner flera som bor/bott där som fått inbrott i sina bilar och även bilar stulna! Jag skulle inte lämna min hoj ute där!
Men på en bondgård är det ju lugnt!
Det är alltså skillnad på Valbo och Valbo (tyvärr)
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |