Hojombyggnationer under vintern?

Jo Sjödin fick vist hojen genom SBP men osäker på om det satt någon turbo på eller ej.
 
Klubbliga i antal bakhjulshästar!!!

1. Peter Sjödin 350 bhk
2. Jocke Henningsson 259,7 bhk (när turbon inte ligger på hyllan och tar igen sig)
2. El Presidente CBjorkman 220 bhk(gissning)
3. Galin ?? bhk
4.
.
.
.
.
.
.
.
.
?. Bandit 47 bhk(under gynsamma förhållanden)

Observera att Presidenten gissar effekten och att det står frågetecken på Galin, det kan alltså vara tvärtom vilket skulle innebära 3 Suzuki i topp! Men eftersom alla ändå vet vilket märke som är bäst (och 2:a) så kan vi väl låta Presidenten leva i tron att han ska vara 3:a.
 
Originally posted by Henningsson
Observera att Presidenten gissar effekten och att det står frågetecken på Galin, det kan alltså vara tvärtom vilket skulle innebära 3 Suzuki i topp! Men eftersom alla ändå vet vilket märke som är bäst (och 2:a) så kan vi väl låta Presidenten leva i tron att han ska vara 3:a.

Fel, det var Bandit som gissade min effekt :fakta (fast gissningen bör väl med viss felmarginal vara rätt)

Min cykel är förövrigt den enda av de fyra på toppen som det går å svänga med :squid
 
Svänga? Varför har du då en gamgixxer som banhoj..... :p
 
Ja må faktiskt hålla med Christer lite..... Må vara om Suzuki är en bättre hoj det vet jag faktiskt inte men R 1:an är iaf snyggare. Sukkan är som en Kawa ser ut som ryska hojjar.... Å vad gäller Suzukis andra verk typ skotrar är det ett STOOOOORT jävla rappel mycket effekt med de går aldrig bra å rasar hela tiden, båtmotorer likadant lever om som fan men är slöa, dricker soppa som faen.
 
Lasse skrev:
Å vad gäller Suzukis andra verk typ skotrar är det ett STOOOOORT jävla rappel mycket effekt med de går aldrig bra å rasar hela tiden, båtmotorer likadant lever om som fan men är slöa, dricker soppa som faen.
:fakta
 
Numera gör ju kawa motorerna till suzuki....iaf vissa modeller.
 
cbjorkman skrev:


Min cykel är förövrigt den enda av de fyra på toppen som det går å svänga med :squid


tänk noga nu......

nog var henningssonn med upp till Mårdseleforsen i våras

Du tog själv foto :fakta
 
obruT skrev:
tänk noga nu......

nog var henningssonn med upp till Mårdseleforsen i våras

Du tog själv foto :fakta

Jag skrev 'som går att svänga med', inte 'som används för gatkörning'
 
Det enda jag kan lova är att det blir nog iallafall tre siffrigt i motor effekt....Alltså tre ??? :whip sen så får vi se......
 
Henningsson skrev:
Klubbliga i antal bakhjulshästar!!!

1. Peter Sjödin 350 bhk
2. Jocke Henningsson 259,7 bhk (när turbon inte ligger på hyllan och tar igen sig)
2. El Presidente CBjorkman 220 bhk(gissning)
3. Galin ???? bhk.... hehe man vet aldrig(4 frågetecken...)
4.
.
.
.
.
.
.
.
.
?. Bandit 47 bhk(under gynsamma förhållanden)

 
cbjorkman skrev:
Jag skrev 'som går att svänga med', inte 'som används för gatkörning'


he he he.....tycker han kör ganska fort på krokigavägar med skjuss iaf....

får väll "lura" med han till våren ut på midlanda ( och jag talar INTE om flygplatsen :D )
 
Okej...
Mycket snack om hastkrafter just nu. Men jag ska iaf fixa till 750 sa att jag kommer pa tider runt 1.00.00 pa Midlanda.
Sedan far ni ha hur manga hk ni vill, for jag kommer anda att vara snabbare an ere turbohojar pa banan :whip
R1000 gor jag nog ingenting at. Den gar redan sa bra, sa varfor en forsoka gora den battre. :fakta

Men det ar kul att folket i klubben pullar lite med sina cycklar. Ska bli intressant att se vad Christer kan plocka ut ur R1. Men +220 hk later mycket om han vill att grjerna ska halla i langden.
Men den som lever far se. Jag ger hans motor <2 manader. Sedan ar det nagot som inte pallar for trycket.. :rolleyes:

Sedan ska val bade Tobbe & Peter K in pa listan. Tror dom knacker 200 vallen med sina sugmotorer ocksa.
 
Suzukiman skrev:
Okej...
Mycket snack om hastkrafter just nu. Men jag ska iaf fixa till 750 sa att jag kommer pa tider runt 1.00.00 pa Midlanda.
Sedan far ni ha hur manga hk ni vill, for jag kommer anda att vara snabbare an ere turbohojar pa banan :whip
R1000 gor jag nog ingenting at. Den gar redan sa bra, sa varfor en forsoka gora den battre. :fakta

Vem har sagt att jag ska åka bana med turbon?

Hur ska du förresten kunna 'fixa till' 750:n så att den kommer ner på tider runt 1minut på Midlanda när föraren är så långsam :notme
 
cbjorkman skrev:
Vem har sagt att jag ska åka bana med turbon?

Hur ska du förresten kunna 'fixa till' 750:n så att den kommer ner på tider runt 1minut på Midlanda när föraren är så långsam :notme


he he he...mer....gillar när ni kastar paj på varandra
hmmm vad har jag för läggning :rolleyes:
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top