Hojmöjligheter i Lund?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Ska ev flytta till Lund i vår/sommar, och jag undrar vad det finns för hojmöjligheter. Banor, affärer, träffar, hojåkare över huvudtaget? :)

Det finns inga hojmöjligheter i Lund :crash

Nää, visst finns det hojåkare :hej Kolla på www.sydskanesemse.nu , en grymt trevlig förening för banåkning! Vi kör på Sturup Raceway 3 mil från Lund nästan varje helg under sommaren. Titta även in i Radical Riders sektionen på detta forum. Där hittar du massor av trevligt folk som bor runt omkring här och kör tillsammans. Välkommen ner!! Skall du börja plugga eller?

Tack tack. Är det malmö som har närmsta MC-affären eller finns det någon hörna i Lund? Nej jag är 16år, pappa som vill sluta pendla :)

croc: Vi har ju MITONGA RACING i malmö! :Bugar
Bättre MC-tillbehörsaffär med personlig service får man nog leta efter!
Förövrigt så kan du ju rulla in till Malmö och toura med RAdical Riders om onsdagarna :) :banana Det kommer jag göra! :hej

Sen har du Lillemans Mc i Lund.. Inte super mycket saker, lite ställ (jag köpte mitt allväders där) och några få motorcyklar. Sen har du ju annars mc-huset som har iallafall lite mer, lite klent med delar bara (måste ju beställa) sen finns det ju fler som jag har missat också.. En 125:a till i skåne.. :tummenupp

BigKay skrev:
croc: Vi har ju MITONGA RACING i malmö...

O vad skulle vara bra me den verkstaden?! fy fan.. värsta skiten jag har varit med om på länge... tog 3 månader för dom att hitta felet på min hoj...

EDIT: kul med fler 125-grabbar här nere :hej

Last edited:
SkorvKalle skrev:
O vad skulle vara bra me den verkstaden?!

Priserna och kvaliteten på skyddskläderna :) Det är iof det enda jag fått hjälp med. Tråkig erfarenhet... Då skall man altså inte lämna in där.

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...