Hojlek VS bilracing

Är du jättesugen så kan du endera ta A2 i år och känna efter hur kul det är, eller så tar du banlicens direkt.
tror jag väntar till nästa år med kortet, funderar på köra bana problemet är bara att jag bor i stockholm i lägenhet och måste ha hojjen i nån skåpbil då.

Skaffa en hoj och kör bana. Ännu roligare än med bil och kräver inget körkort.
Vill du fortfarande åka gata nästa år så tar du kortet då.
aa tips på nån hojj?

Du skrev att du gillar att åka på bakhjulet, alltså skaffa en stunthoj och håll dig till parkeringar. de kan funka med :) problemet är bara att jag inte är 24..

Banhoj + ett hjul i luften = arga reprimander och trolig svartflagg

Supermotard? Det är väl nått som stämmer in på kriterierna? :tummenupp
finns det nån bana i närheten av stockholm som kör supermotard? ;)

Det är ju vid 24 år man får ta A-kort och får köra tung! Så vänta ett år och spar pengar och skaffa en riktig hoj! :D :tummenupp
japp:D

Jag kör min VW Transporter, en motorsport är tillräckligt dyrt för min del :) Dudå?

Hahaa :yoparty nu var det ju vad TS körde jag menade... Men va fan, en folka transporter är inte fy skam. Jag kör Toyota Yaris eller Opel Vectra, där har du skam.... I undantagsfall tar jag fram min gamla Porsche 924/944/968 klonade banbil men det var längesen det var undantagsfall senast.

Trackdays.. Mm förstår att du hade varit osäker om du körde en serie där du kanske redan har jobbat dig upp lite.

Men i detta fallet, gör om gör rätt, börja köra hoj :tummenupp

tror jag väntar till nästa år med kortet, funderar på köra bana problemet är bara att jag bor i stockholm i lägenhet och måste ha hojjen i nån skåpbil då.

aa tips på nån hojj?

finns det nån bana i närheten av stockholm som kör supermotard? ;)

japp:D

Jorå. Kommer inte på vart nu men de går att söka sig till :)

Jag hade en M3 E36 -97 i sex år jag både körde trackdays med och vårdade ömt. Va en riktig putsbög och älskade bilen mer än allt annat typ.. Suget efter hoj hade funnits där i bakhuvet men aldrig gjort slag i saken. För snart 3 år sen nu sålde jag M3an, dan efter hämtade jag en R1 -03 jag spanat på och som va i grymt skick och gått knappt 1000 mil. Satte igång med privat övningskörning den korta stund av säsongen som va kvar, på vårkanten började jag med kortet hos trafikskola och efter en månad hade jag det. Har sedan hojköpet o framförallt hojkortet upplevt massvis av roliga minnen, gruppkörningar, små finturer, långturer och banträffar. På det stora hela har hojen skänkt mig betydligt mer glädje än BMW'n gjorde! Vill flinka in att har du liksom jag självinsikten av hur totalt värdelös man är som hojåkare och använder sunt förnuft så är en sporthoj helt perfekt som första hoj. Det är inte hojen som är farlig utan idioten på den! http://youtu.be/U2x_S9UuZFw skickar med ett klipp från en av dagarna på Falken.. Lycka till med ditt val!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman