Hojlös

rossi954

tokkörning
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Kinamoppe&Gixxer1000
Sådär nu e man hojlös :(

Trodde inte det skulle kännas så jävligt (trots att det är snö ute)
Men satan vad det är svårt att sälja hoj nu. Fan man kan ju hitta en 02-03 sporthoj för under 60 lökar (som kanske har en lr annan skavank) helt sjukt.

Varför är intresset så lågt? Jag vet att det är lågsäsong men alla är ju hyper billiga...? Är det för premierna höjs efter årsskiftet?

jeje, men jag kommer tillbaka nästa säsong...

Vad kommer det sig att du ville byta ut din gammla 954 mot en 929. Är bara lite nyfiken pga jag gillar modellerna och har själv funderat på att köpa någon av dom :)

rossi954 skrev:
Men satan vad det är svårt att sälja hoj nu. Fan man kan ju hitta en 02-03 sporthoj för under 60 lökar (som kanske har en lr annan skavank) helt sjukt.

Jag har också sett annonser där folk försöker att sälja sina R'1or modell 2000 för allt mellan 60000-65000.
Sedan så avslutar dom med att för prutare så ökar priset :lol

Man kan inte göra annat är att skratta åt dom

Jo jag vet, jag har hadt en 929 innan, 954:an är mkt bättre....

Men jag var alldeles för rädd om den...därför vill jag ha en uber billig lätt krashad 929 som jag inte behöver vara rädd för att krasha...

med tanke på hur jag kör kan jag inte ha en hoj som e alldeles för dyr har jag kommit fram till....

Det käns faktiskt rätt nice o vara tillfälligt hojlös, och veta att våren kommer igen, likaså hojen, fast en ny då... Bara sitta och kolla annonser, läsa på sig massa fakta-kött på benen, läsa på SH osv. Min värsta bit av abstinensen so far verkar ha lagt sig. Kan ju bero på att jag köpt PS2, Massa MC-tidningar, MC-filmer och annat för att dämpa det.
Men men! Solen kommer igen! Likaså de underbara utflykterna med RR-medlemmarna på våra idylliska landsvägar och flygrakor. :yoparty

HÅLL UT! :tomten

rossi954 skrev:
Jo jag vet, jag har hadt en 929 innan, 954:an är mkt bättre....

Men jag var alldeles för rädd om den...därför vill jag ha en uber billig lätt krashad 929 som jag inte behöver vara rädd för att krasha...

med tanke på hur jag kör kan jag inte ha en hoj som e alldeles för dyr har jag kommit fram till....

Det där låter vettigt :tummenupp Jag köpte själv en R6:a som var lite skam filad. Känns som om körningen blir roligare när man inte behöver bry sig om hojen :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph