Hojkapning??

Är det okej att lägga ut reggnumret på hojen? Om inte så lägger jag ut dom första bokstäverna bara.

Är det okej att lägga ut reggnumret på hojen? Om inte så lägger jag ut dom första bokstäverna bara.
AtT lägga ut regnr kan bli fel ibland då folk inte fölJer trådar och märker att hojar som Stulits kommit tillb4ka til1 sina rätta ägar5.

Har man regnummret så kan man ju dock göra det rätta och tipsa polisen, ägaren eller SH vart hojen befinner sig och vad den gör.

Last edited:
Men nu är hojen stulen, blir inte regnumret en allmän handling?

Du menar offentlig handling?

Regnr är alltid offentlig handling, däremot får inte privatpersoner delge offentliga handlingar över internet.

Däremot "journalister"

Men nu är hojen stulen, blir inte regnumret en allmän handling?

Lägger jag ut hela reggnumret så blir ju ägaren kanse nerringd av alla här på SH, räcker inte dom första bokstäverna för att identifiera hojen? Om nån vill ha hela reggnumret så går det bra att skicka ett PM.

Läskigt detta.
Blir snart som det man får uppleva i vissa länder(jag såg det i brasilien) att när mörkret infaller så är det bara att köra mot röd stolpe pga av för hög risk av fordonskapningar.

Lägger jag ut hela reggnumret så blir ju ägaren kanse nerringd av alla här på SH, räcker inte dom första bokstäverna för att identifiera hojen? Om nån vill ha hela reggnumret så går det bra att skicka ett PM.

ÄR hojen stulen så finns det bara anledning att ringa ägaren om man eventuellt hittat mcn. Om jag inte har helt fel så kan man publicera rätt mycket SÅLÄNGE man inte kränker personer ifråga. :va

Oavsett vad så är det ögonen öppna om gäller :brinnerup

Har en ide, vi ha en som bara cirkulerar i området tills en av dom kommer o säger...

Eyy Bruchannn! Varr skarruu?
Du: Jaooo mannen, jag ska till din mamma o (do the ChaCha).
Sen har du dom bakom dig till en fint område där vi står o väntar :D

:tummenupp

Synd bara om man får tag på ngn oskyldig. Man är ju inte drägg för att man kör med Rinkebysvenska.

Jag hade sparkat omkull dem. Inte för att de skulle vilja stjäla min gamla häck. Men när jag läer sånt här önskar jag nästan att det skulle hända mig, så jag fick chansen att sparka omkull dem. Helst framför en långtradare

Dags att damma av sitt gamla sega och Road Rash 2 så man kan träna lite och komma i form :D

Tur det gick bra iaf, det sämsta man kan göra är nog att stanna då de troligen är beväpnade och dessutom 2 vs 1, på vägen är det 1 hoj mot 1 hoj känns som bättre odds iaf

vilka jävla idioter d finns asså.
fan skottpengar borde d va på hojkapare.
i den situationen hade jag nog bara gasat iväg. hade d vart en sporthoj som dök upp brevid hade jag åkt mot kronobergspolisen o stannat där.

Varför inte låta de köra upp jäms med..... och sen en hård spark i sidan...:mad: och ner i diket åker de......:cdevil

bike.jpg

Kanske lite overkill, men en uzi på tanken kanske inte skulle vara helt fel (i förebyggande syfte)

Men just nu tror jag smidigaste valet är att brassa satan.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...