bikerwoman
Bannad
Daytona Peter skrev:jag hittar inte dit
tror jag inte iaf
E4 norrut, av där det står upplandsväsby, höger direkt i rondellen, sen direkt vänster och du ser Donken! Jag åker nu! Hungrig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daytona Peter skrev:jag hittar inte dit
tror jag inte iaf
Warburton skrev:Det blev en liten mörkertur på kvällen med min gamla frisör (nej, jag har ingen längre som ni säkert redan förstått) istället. Vi körde ungefär den rundan som vi körde med dig senast, Benkar.
Han har en Cagiva Raptor och jag trodde den skulle kännas som min Monster fastv med mer pulver. I själva verket kunde jag överhuvudtaget inte svänga med den, så jag vågade inte köra den mer änn 200 meter. Jättekonstig motorcykel tycker jag.
bikerwoman skrev:Tack för turen i kväll, trevliga snubbarJET-cykeln i Sigtuna var ju asball
![]()
Hör av er om man får hänga på nån mer gång!
BW
Det här får vi göra om någon gång. 

smasseman skrev:Hur gick det för killarna vid McD? Blev det något åka eller blev det bara skitsnack och poserande tillsammans med mc-grisarna? Själv poserade jag också lite vid McD, fast i U-Väsby.![]()
bikerwoman skrev:E4 norrut, av där det står upplandsväsby, höger direkt i rondellen, sen direkt vänster och du ser Donken! Jag åker nu! Hungrig!!

som jet-cyckel killen vid sigtuna , sånt som höjer glädjen .... undra vilken kubikklass han skulle tävla i, men man får se up med jet-strålen om man ligger bakom 
Daytona Peter skrev:Äsch, det var för långt. Åkte till McD sveav istället och mötte två åksugna snubbar. Blev en sväng till bogesund istället. Mycket trevlig väg, första gången jag åkte den vägen![]()

smasseman skrev:Jag är sugen på att åka runt kl 18 idag (måndag).
Någon mer?
Asfalten blöder visst duktigt på Bulten nu, eftersom den är nylagd, bara så ni vet. Men det kanske bara är om man poserskrapar som det spelar roll?Daytona Peter skrev:Ja osså. McD sveav kl 18 mot rosenhill?
Warburton skrev:Nån som är sugen på en liten kvällssväng?
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |