Majk de Bajk
Ny medlem
missVFR skrev:Jag kan följa med både onsdag och torsdag om någon nu ska ut och åka.
Men kan inte lämna jobbet före 17...
Det är ju FÖR tidigt att sluta åka redan...![]()
Hänger på om det är väder, nyfiken på ZX12:a 01 i Sollentuna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
missVFR skrev:Jag kan följa med både onsdag och torsdag om någon nu ska ut och åka.
Men kan inte lämna jobbet före 17...
Det är ju FÖR tidigt att sluta åka redan...![]()

jP skrev:15 GRADER - MOLNIGT MEN UPPEHÅLL I HELA STOCKHOLM LÖRDAG 25/9 !
Vem, var, när och hur åker vi och varför?Jag föreslår en med start kring 11 snåret. Beeeeeeeeenkar?
jag röstar på docken i upplandsväsby. 11:00johanrehn80 skrev:Var startar ni?
hermes skrev:jag röstar på docken i upplandsväsby. 11:00
ja, kolla vart jag bor då. roslagen rockar.johanrehn80 skrev:Är du galen ?
7 mil på vibratorn innan vi ens börjar åka
jag vill åka fort fortbenkar skrev:Hoppas verkligen det kan bli hyfsat väder på lördag! Lite smått körsugen...![]()
Blir dock "Rapidorunda" för min del på lördag, en lite lagom lång/halvlugn, dags varva ner lite såhär i slutet av säsongen.. Vi blir nog inte supermånga, så är det någon som känner hänga på så är det bara att dyka upp: http://www.rapido.se/pagang/pagang.php4?exp=1&id=845
/B
efter helgen ställer jag av, dessutom hittar jag inta till deras klubbstuga.hermes skrev:ja, kolla vart jag bor då. roslagen rockar.
hermes skrev:jag vill åka fort fort![]()
jappjohanrehn80 skrev:skillnaden är ju att du har en touringhoj och kan glida några mil utan att arslet somnar![]()
transport? det är ju skit roliga vägar ända fram till arninge, sen kör man slalom till citty, rast det kan ju bli lite tradigt när man åker, stockholm-rimbo-stockholm-norrtälje.benkar skrev:För svalt för riktigt fortfort, personligen litar jag inte till 100% på greppet när det är typ 12-14 grader ute.. Men söderut är nog lite väl mycket transport om man bor i Norrtälje. Rundan blir en "höstrunda", inte så långt, och i hyfsat lagom tempo anpassat efter temp och ev. hala löv på vägen.
/B
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor