Hojköpet snubblade på mållinjen

Mattiaz skrev:
Flytta från Storstaden :hej

Jag lovar... det har många fördelar, även utöver premierna... det ryktas om att brudarna är snyggare utanför storstäderna :crash :slicka

Jasså det har jag inte märkt när jag varit vichan

// TOK

MrGooFy skrev:
Gå in på banken med ett glassrån, sträcka upp det i luften och ropa: -Detta är ett rån.

Va tror du om det??

Tja, det skulle vara intressant att försöka någon göra en rättssak av det.

Det enda du har gjort är att konstatera att den tingest du håller i handen är ett rån. Att du sedan råkar få en massa pengar av kassörskorna kan ju inte du rå för, eller hur?

McB skrev:
Tja, det skulle vara intressant att försöka någon göra en rättssak av det.

Det enda du har gjort är att konstatera att den tingest du håller i handen är ett rån. Att du sedan råkar få en massa pengar av kassörskorna kan ju inte du rå för, eller hur?

Jag vet inte om det är en skröna men det finns visst en kille som har gjort det. Enligt "skrönan" så åkte han dit på det, fängelse vet dock inte hur länge.

MrGooFy skrev:
Jag vet inte om det är en skröna men det finns visst en kille som har gjort det. Enligt "skrönan" så åkte han dit på det, fängelse vet dock inte hur länge.

Studenter, KTH eller Chalmers... Nollningsgrej...
Fängelse...
Mest pga att tanten bakom disken verkligen uppfattade det som ett rån, och inga andra omständigheter. Hon hade vart med om ett rån förrut och tog det på fullt allvar. Därför gick rätten på den linjen.
Gick igenom det på nån föreläsning, men jag vet inte hur sant det igentligen är. Men det kan man ta reda på :rolleyes:

Per har en Gixxer 1000, TJALLALLALLLALLALAAAA, Per har en gixxer 1000, TJAAAALLAAALAALLALLAALAAAAAAAAAA

Freppa skrev:
Per har en Gixxer 1000, TJALLALLALLLALLALAAAA, Per har en gixxer 1000, TJAAAALLAAALAALLALLAALAAAAAAAAAA

Då behöver han ju inte låna din!!!!!!!

Jag tar gärna hand om luftningen till du kan kravla dig upp på den... :fakta :crash :hej :kär

Sant. Mattias har förtur. Han skall göra en "Roller" på mig om jag får som jag vill... :D *kjam Mattias*

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT