Hojköp...äntligen...

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Sådär nu är man hemkommen efter dryga 30 mil i sadeln med en KTM 640 Prestige -03...

Jag är så nöjd... Jisses va trevlig hoj...och allt jäkla klagande man har hört på 640 modellen... kör alla på bana här månne?? Denna hoj passar utmärkt o leka runt...

Ser ni nått svart fräsa omkring på höglandet med ett äkta colgate smile...that´s me...

Tack för ordet!

//mattias :banana

Bifogat

• 7821669749.jpg
    7821669749.jpg
    64.5 KB · Visningar: 111
Last edited:
wicknertz skrev:
2165016 Sådär nu är man hemkommen efter dryga 30 mil i sadeln med en KTM 640 Prestige -03...

Jag är så nöjd... Jisses va trevlig hoj...och allt jäkla klagande man har hört på 640 modellen... kör alla på bana här månne?? Denna hoj passar utmärkt o leka runt...

Ser ni nått svart fräsa omkring på höglandet med ett äkta colgate smile...that´s me...

Tack för ordet!

Grattis dårå!!

Bild!! :7peta

wicknertz skrev:
2165016 Sådär nu är man hemkommen efter dryga 30 mil i sadeln med en KTM 640 Prestige -03...

Tack för ordet!

Grattis till köpet!
Nu till en fråga som jag som grön och förhoppningsvis i morrgon ny mc-förare har. Hur jobbigt är det att åka sådär 30-40 mil på mc? Krävs det en paus, två, sju, tio? Beror givetvis på vad för hoj man har, men säg att man kör en halvgammal brukshoj eller sporttouring.. :fatta! mig inte nu bara för jag ställer en dum fråga..hehe

PerJohan skrev:
2165067 Grattis till köpet!
Nu till en fråga som jag som grön och förhoppningsvis i morrgon ny mc-förare har. Hur jobbigt är det att åka sådär 30-40 mil på mc? Krävs det en paus, två, sju, tio? Beror givetvis på vad för hoj man har, men säg att man kör en halvgammal brukshoj eller sporttouring.. :fatta! mig inte nu bara för jag ställer en dum fråga..hehe

Hmm knepigt... jag menar röven min behövde ca 2 stopp iallafall planerade dock men ändå.. det går väl och plöja i 1 sträck men tanka behöver man iallafall... kör du sporthoj borde det vara mycket smidigare... stånka vibrationer är inte och leka med men fan va det killar gott.... :tungan

//mattias

sweet, ska hålla uppsikt så gått jag hinner och kan (god damn the school and studies)

*edit*
du sitter på en Mac va?
tycker mig känna igen "tweakningarna" på din avatar med en kompis som precis fick hem sin nya MacBook Pro 17" hehe

Last edited:
Werzion skrev:
2165227 sweet, ska hålla uppsikt så gått jag hinner och kan (god damn the school and studies)

*edit*
du sitter på en Mac va?
tycker mig känna igen "tweakningarna" på din avatar med en kompis som precis fick hem sin nya MacBook Pro 17" hehe

Haha, det är så där man ser ut efter 30mil på en KTM :hihi
Vibrationerna gör sitt :näsblod
Skämt å sido! Grattis till hojköpet :tummenupp

Last edited:
Werzion skrev:
2165227 sweet, ska hålla uppsikt så gått jag hinner och kan (god damn the school and studies)

*edit*
du sitter på en Mac va?

Näe då inte MAC sånt får man seriösa utslag av... tips o trix i photoshop... inget avancerat... gammal bild..hehhe

Kan nog stämma att man ser ut sån efter sån långfärd...mina skinkor var iallafall så nära möra pigghams julskinkor...hehehe men det var det värt...;-)

:tuttar

//mattias

Back