Hojjen stulen!!!!

:mad: ... De e ju konstigt som fan att vissa inte kan hålla fingrarna i styr...

Ska hålla utkik i 042-området eftersom jag numera bor där...

Håller tummarna för att den dyker upp...

Ska hålla koll i och omkring området av Kävlinge!

J*vlar va surt!! Håller tummarna för dig att den återfinns hel och ren.

Nog tomten som är ute o samlar klappar! :mad:

Fy attans vad surt,hoppas det kommer åter tillbaka.
Hur är/var det med försäkringen...hoppas du hade åtminstone halv.

Håller ögonen öppna även här nere i Trellehulla.

Ääähhh, va faan - upp med humöret!
Nu kan du ju köpa någe annat... som inte väsnas så mycket :tummenupp

Har bolaget en "vänte-månad" eller hur fungerar det?

Robz skrev:
Ääähhh, va faan - upp med humöret!
Nu kan du ju köpa någe annat... som inte väsnas så mycket :tummenupp

Har bolaget en "vänte-månad" eller hur fungerar det?
humöret har aldrig varit nere. jepp väntemånad

:mad: F*n alltså....att folk inte fattar att det som är andras är inte deras...lider med dig K :pannkyss

Vi e många som kör med dig så vi får väl hoppas att ngn ser den

Tråkigt att höra att återigen har någon hoj blivit stulen....

Hur funkar det med ersättningen från försäkringsbolagen; måste man köpa en likadan hoj som tidigare, eller får man köpa vilken hoj man vill :va ?

Throttlejunkie skrev:

Hur funkar det med ersättningen från försäkringsbolagen; måste man köpa en likadan hoj som tidigare, eller får man köpa vilken hoj man vill :va ?

Ligger i "förhandling" med Länsförsäk. med min hoj och jag kommer få ut pengar. enl. LF

Throttlejunkie skrev:

man får pengar som motsvarar marknadsvärdet på hojjen så man kan köpa vilken hoj man vil

Tråkigt :(
Glöm bara inte att ställa av den så att du inte ligger och betalar försäkringspremien under väntemånaden. Även om hojen har "årsförsäkring" som inte går att ställa av så får man göra det om hojen är rapporterad som stulen. Bara att gå in på vägverkets hemsida och ställa av. Koden som man normalt skrapar fram på skattemärket behövs inte heller. Ring sen försäkringsbolaget och säg till dem att hojen är avtälld.

TopGun skrev:
Tråkigt :(
Glöm bara inte att ställa av den så att du inte ligger och betalar försäkringspremien under väntemånaden. Även om hojen har "årsförsäkring" som inte går att ställa av så får man göra det om hojen är rapporterad som stulen. Bara att gå in på vägverkets hemsida och ställa av. Koden som man normalt skrapar fram på skattemärket behövs inte heller. Ring sen försäkringsbolaget och säg till dem att hojen är avtälld.
redan fixat.... gjorde det direkt

Fy fan vad tråkigt att läsa! känner för dig, tur fan att det var nu på vintern får man väl säga. Hoppas svinen hittas och du återfår vad som blivit stulet.

/Regards Cel

CeltaniC skrev:
Fy fan vad tråkigt att läsa! känner för dig, tur fan att det var nu på vintern får man väl säga. Hoppas svinen hittas och du återfår vad som blivit stulet.

Jag säger såhär:
Låt svinen behålla skiten o ge brottsoffret full ersättning istället. Vem svinen är får var o en själv värdera. Men det är INTE Mr K.

El Garto skrev:
CeltaniC skrev:

Jag säger såhär:
Låt svinen behålla skiten o ge brottsoffret full ersättning istället. Vem svinen är får var o en själv värdera. Men det är INTE Mr K.
Eeee? var står det att jag tycker/skriver att Mr K är ett svin? han är ju offret och jag skriver att jag tycker syn om han efter vad som hänt. Jag håller med om att dom kan behålla vad dom/den stal för vem vill ha en hoj som blivit stulen? jag vet inte var ifrån du fick denna vinkel på mitt meddelande men kan ju svara med att jag INTE tycker Mr K är ngn bov i detta. Tvärt om, skit go kille som jag fick smått lära känna i höstas.

Nä, med all respect FUCK YOU and have a nice day

/Regards Cel

CeltaniC skrev:
Eeee? var står det att jag tycker/skriver att Mr K är ett svin? han är ju offret och jag skriver att jag tycker syn om han efter vad som hänt. Jag håller med om att dom kan behålla vad dom/den stal för vem vill ha en hoj som blivit stulen? jag vet inte var ifrån du fick denna vinkel på mitt meddelande men kan ju svara med att jag INTE tycker Mr K är ngn bov i detta. Tvärt om, skit go kille som jag fick smått lära känna i höstas.

Nä, med all respect FUCK YOU and have a nice day

/Regards Cel

Oj oj oj, så fel det kan bli. Läs mitt inlägg igen och försök förstå vad jag menade. Jag formulerade mig som jag gjorde för att det bara skulle återstå ett alternativ till pigsen dvs FB. Inte menade jag att du formulerat dig nedlåtande mot en RR-broder, det är väl självklart. Tagga ner nu och puss på dig broder. :pannkyss

El Garto skrev:
Oj oj oj, så fel det kan bli. Läs mitt inlägg igen och försök förstå vad jag menade. Jag formulerade mig som jag gjorde för att det bara skulle återstå ett alternativ till pigsen dvs FB. Inte menade jag att du formulerat dig nedlåtande mot en RR-broder, det är väl självklart. Tagga ner nu och puss på dig broder. :pannkyss
Aa k (wow, do i feel like a jerk..) Tyvärr såg jag inte den vinkeln som du lutade åt. Jag såg det som om du skrev ovan " Inte menade jag att du formulerat dig nedlåtande mot en RR-broder" och då reagerade jag för det tolererade jag inte. Ser vad du menade nu och ber om ursäkt. Let's forgive and Forget :pannkyss

/Regards Cel

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...