Juha-p
Medlem
Är på landet hos en polare o sverigematchen ska precis börja. Polaren ser från fönstret att nån backar på hojjen så den välter. Va F...n tänker man ju direkt. Går ut o damen ser lite orolig ut, vi lyfter upp hojjen och börjar undersöka lite. Otroligt nog e det knappt nåt på hojjen, liten repa på ena kåpan, lite repigt kring ena spegeln, lite smågrejjer bara. Säger till henne att hon hade tur för dom småsakerna bryr jag mig inte om (var verkligen så små repor att det inte e nån fara). Eftersom 30 min av matchen redan gått o hon också hade lite bråttom kommer vi överens om att ifall jag hittar nåt mer så kontaktar jag henne.
Vid halvlek går jag ut o undersöker lite mer nogrant, upptäcker att hon träffat mitt ackra slipon med sin volvo kombibakdel när hon backade. Syns inte så mycket men när man trycker på kolfibret så känns det lite mjukare än på andra sidan, man ser att lite av klarlacken släppt.
Undrar lite hur allvarligt det är?
Kommer det att bli "kexigare" tex om det tränger in fukt i kolfibret?
Har skalet på sliponet nån påverkan på funktionen, alltså om det blir hål i kolfibret måste det bytas då?
Tycker ni jag ska kontakta henne o få det fixat?
Vid halvlek går jag ut o undersöker lite mer nogrant, upptäcker att hon träffat mitt ackra slipon med sin volvo kombibakdel när hon backade. Syns inte så mycket men när man trycker på kolfibret så känns det lite mjukare än på andra sidan, man ser att lite av klarlacken släppt.
Undrar lite hur allvarligt det är?
Kommer det att bli "kexigare" tex om det tränger in fukt i kolfibret?
Har skalet på sliponet nån påverkan på funktionen, alltså om det blir hål i kolfibret måste det bytas då?
Tycker ni jag ska kontakta henne o få det fixat?

Kan hon inte göra två saker samtidigt
.