Hojinventering.

Jag är på för lite glass om det blir före kommande torsdag för då helrenoveras mitt högra knä. Eller så blir det när jag får på mig skinnet igen, när det nu blir...

Vagnparken säger; Acta graco, husa 570, Ktm 690, familjeMondeo och kawwa 600. Casper blir 14 månader på torsdag och han älskar hojar :)

Grattis till barn etc :)

Sent from my X10i using Tapatalk

Jag åker inte hoj alls sedan två år tillbaka, saknar det såklart en hel del men känner att annat går före. Det blir mest träning och fiske på den tid som blir över. Köpte hus för snart två år sedan, gifte mig förra sommaren och fick barn för två veckor sedan. Vuxenpoängen hopar sig...

Men.....men........om nu tom Lill-Erik blivit gammal och vuxen, hur gamla är då inte vi andra, som var gamla redan när det begav sig?? :död

Edit: Grattis förstås till telningen Erik!

Men.....men........om nu tom Lill-Erik blivit gammal och vuxen, hur gamla är då inte vi andra, som var gamla redan när det begav sig?? :död

vilka "vi andra"? :)

Sent from my X10i using Tapatalk

Typ alla andra som skaffat villa, Volvo och 32 små barn innan Erik gjorde det! :7peta:D

Jag har också skaffat Volvo...

(Min Peugeot 605 är till salu förresten)

Det finns två saker som matematiker världen över slåss om, det ena är att hitta flest decimaler på pi och det andra är att försöka räkna ut Kjelles ålder...

Det finns två saker som matematiker världen över slåss om, det ena är att hitta flest decimaler på pi och det andra är att försöka räkna ut Kjelles ålder...

Sist försökte dom med kol14, men fick bara "out of range". :arsele

Sist försökte dom med kol14, men fick bara "out of range". :arsele

Elaka rykten gör gällande att du var inblandad i att dinosaurierna dog ut...
Långsiktig planering kanske? "De dör nu så vi får soppa till hojjarna om en miljon år". :tummenupp

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back