Bild & Video Hojfrossa!

Har laddat upp denna en gång förut i annan tråd, men faktum kvarstår, jag vill ha en harley när jag ser den här!
Harley  XR 1200 by Team Plain 02.jpg

@Rylander

Så grymt fin!

Är inget större fan av stretchade hojar egentligen, men den är Kawan är något extra...

stretched-zx-10r.jpg

Min egen CBR1000RR 08a. Hann med några mil i höstas och igår trotsade jag kylan på en 7-8 mil =)
Drömhojj för min del :banana

704090_450492085010866_1542009571_o.jpg

Oftast inte speciellt kul med custom/choppers det ser ut som byggarna tagit i överkant och tappar proportionerna och hojkänslan, det blir ett konstverk istf en ombyggd hoj. Men den här gillar jag rå och linjer som faller mig i smaken.Custom_Bike__Bike__Rocker.jpg

Jag har precis inhandlat min första cykel, en SD 990 -11 med Yoshi-blås, men funderar redan på nästa hoj. Dessa två ligger väldigt bra till, kanske att man byter blåsen på Duccen, men absolut inget annat.

mv_agusta_brutale_800_026.jpg

2013+Ducati+Streetfighter+848+Rear+Angle.jpg

Bifogat

• mv_agusta_brutale_800_026.jpg
    mv_agusta_brutale_800_026.jpg
    146.7 KB · Visningar: 812
big_hamann-soltador-1.jpg

intro_37.jpg

"
Hamann Motorsport är en tysk bilfirma som till årets Geneva Motor Show tog med sig något extra - möt Soltador.

Soltador har en S&S Evolution-motor på 1850 kubik som har trimmats till 160 hästkrafter. Kraften skickas till bakhjulet med en sexstegad växellåda från Harley och remdrift.

Ramen, enkelsvingen och fälgarna är skapade specifikt för den här motorcykeln. Bakdäcket mäter 280/35 och torrvikten ligger på 300 kilo.

Med hjälp av den trimmade motorn, det unika avgassystemet och nytt luftintag så gör Soltador 0-100 km/h på 3.3 sekunder.

Soltador kommer tillverkas i en begränsad upplaga med en prislapp på 120 000 euro. "

Källa: Bike.se

holy-er6-rr.jpg

Höly ER6NRR.
98bhp.
Fjädring från ZX6R och bromsar från ZX10R.
Massor gjort med motorn tillsammans med Akrapovic.

Snabb som en gris misstänker jag! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...