Hojfirma kan inte fixa hojen!

#Jesse skrev:
Då var den äntligen inne på en seriös firma i veddesta! killen ringde mig på morgonen och sa att hojen stod där, snacka med honom och berättade vad som hänt nästa dag ringer han upp och har hittat felet, kolven var skadad! så nu är jag på jakt efter en ny kolv till hojen kanske to m blir ett helt cylle kit, har snackat med en kille i helsingborg, hoppas verkligen han har det kvar så jag kan ut och åka den här sommarn..

problemet nu förhoppningsvis löst förutom delarna som jag ska få tag på, så snart blir det äntligen ut på vägarna igen!

/Jens

Grattis, med ny kolv kommer den gå fint igen :)
Glöm inte inkörningen dock!

Be han kolla att det är rätt tändstift också,
något har ju skadat kolven?

Äntligen!

Idag kom äntligen delarna från Tyskland, far min kör upp delarna till firman där hojen nu står.. förhoppningsvis är den klar när jag kommer hem från mallorca så att det blir nån körning så här första året med hojkort!

#Jesse skrev:
Idag kom äntligen delarna från Tyskland, far min kör upp delarna till firman där hojen nu står.. förhoppningsvis är den klar när jag kommer hem från mallorca så att det blir nån körning så här första året med hojkort!
hoppas jag verkligen för din skull att du får ut och åka lite!. så fin båge kan man ju inte ha ståendes.. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman