Hojen Stulen!!!!

FYFAAAN va surt, i garage o allt, det är juh inte sant. Vart fan ska man göra av hojjen om inte ens garage funkar!

Larma garaget?
+
Borra ner stag i berget för infästning av hojjen
+
Styrlås
+
Stor kätting
+
Hagelbössa i garderoben
+
Tur att komma hem prescis från krogen när dem håller på
så man kan berätta hur mycket man tycker om sin klenod!

Håller koll, dax att bulta fast den i golvet för att få behålla hojen även i sitt garage, jag håller koll.

Vilka jävla idioter det finns. :4skrika
Hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt...

Hoppas att allt löser sig. Ska hålla ögonen öppna i trakterna runt Tierp...

// Lena

Men nu får det väl vara nog med hojstölder!!

Lider med dig!! Måste kännas gruvligt hopplöst. Hoppas de finner åt den i gott skick.

/Carola
Ps det tråkiga verkar vara att de som stjäl ofta är snorungar som bara åker lite och sen krashar, man tror ju att det ska vara folk som vill göra sig pengar på dem som snor Ds

Surt som fan men det är bara att bryta ihop och komma igen. Tänker inte bli så knäckt om det händer igen. Men det är grymt personligt med en hoj kontra att få sin bil stulen... Hoppas den kommer tillbaka i bra skick.

Jössezz vilken mängd av spekulative kriminelle - i gamla dagar i Danmark var det inga som vågade att sno en hoj - för då åkta man på stryk sen....

Kongo - det är syn om dig - hoppas att den hittas snabbt igen...

Ja... hemma igen efter en ölkväll i glömskans tecken... klockan är strax tre på morgonen och man är fortfarande hojlös, men just nu full iaf, Tack Olzki Och Maria för en mycket trevlig kväll...

Kongo skrev:
Ja... hemma igen efter en ölkväll i glömskans tecken... klockan är strax tre på morgonen och man är fortfarande hojlös, men just nu full iaf, Tack Olzki Och Maria för en mycket trevlig kväll...

Om din hoj hade infälld nr skyllt under skärmen finns det risk för att den är kvar i stan....
Igår var det ett riktigt fucko som gasade runt på stan i flera timmar iförd endast t-shirt, jeans och gulspräcklig hjälm.....på en blå retta....känns denna igen?

Folk på trotoarerna reagerade så jag hörde deras åsikter,,,detta var 20-21 igår, sedan var det en kompis till mig som sett samme idiot nere i sunnersta.

Verkar va åtgång på blå R1:or bland kriminella småfuckon nuförtiden... :4skrika
Vi hoppas att du snart har den åter och att saten som tog den får sitt straff

tassen skrev:
Om din hoj hade infälld nr skyllt under skärmen finns det risk för att den är kvar i stan....
Igår var det ett riktigt fucko som gasade runt på stan i flera timmar iförd endast t-shirt, jeans och gulspräcklig hjälm.....på en blå retta....känns denna igen?

Folk på trotoarerna reagerade så jag hörde deras åsikter,,,detta var 20-21 igår, sedan var det en kompis till mig som sett samme idiot nere i sunnersta.
Som jag skrev i "huvudtråden" Hoppas VERKLIGEN att det inte är min hoj! :mad: Jag vill inte ha tillbaka den våldtagen med en massa skador!

Beskrivnigen av föraren gjorde mig däremot lite lugnare, vet en kille som har en äldre blå retta , som har gulspräcklig hjälm och brukar köra vilt i jeans :kocko Han är även lite småtjock, Kan det vara han tro?

Kongo skrev:
Som jag skrev i "huvudtråden" Hoppas VERKLIGEN att det inte är min hoj! :mad: Jag vill inte ha tillbaka den våldtagen med en massa skador!

Beskrivnigen av föraren gjorde mig däremot lite lugnare, vet en kille som har en äldre blå retta , som har gulspräcklig hjälm och brukar köra vilt i jeans :kocko Han är även lite småtjock, Kan det vara han tro?

OK. kan vara han...dags att ta ett snack med :kocko , om man hinner pån.
Han förstör för oss "seriösa"... :lol :rofl :hihi

ÅTERFUNNEN!!!
Polisen har hittat hojen ute i Storvreta! Antagligen några småligister, och jag vet var jag ska börja kolla!!! :fatta! Vet inte något om skicket förutom att den var körbar.. den ska tas till Lelle's i morgon!

:)

Skönt att höra..
Och att det gick så fort att hitta den.

De kan väl inte ha hunnit plocka bort saker på den!!?

HURRA! :)

Hoppas bara att det inte är några skador på den. Annars vet du/polisen kanske vilka som skall betala dom!? :fatta!

Attans så fort den blev funnen! :tummenupp

Last edited:
Kongo skrev:
...hittat hojen ute i Storvreta!
Affe, du behöver inte sno Kongos hoj bara för att du behöver tank + kåpor. :D

Usch och fy på mig!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2