Hojen stulen del 2 (uppdatering) läs e ni snälla

Bempen, vet inte vad F-Reglerna säger men är man inte skyldig enligt lag att icke ha nyckel i T-Låset?

Missförstå mig inte men om du nu råkat glömma nyckel i T-Låset så är det "ditt eget fel" och kan bli ett rakarns liv om det, "Ifall Du Nämner" det så att säga...

Bempen, vet inte vad F-Reglerna säger men är man inte skyldig enligt lag att icke ha nyckel i T-Låset?

Missförstå mig inte men om du nu råkat glömma nyckel i T-Låset så är det "ditt eget fel" och kan bli ett rakarns liv om det, "Ifall Du Nämner" det så att säga...

Haha jo du har så rätt. Nu har jag inte det problemet då den ändå inte var försäkrad :)
Den hojen är förlorad och kostnaden är "avskriven" :) Bara lära av sina misstag men för att vända på det, en racehoj använder ofta inte ens en nyckel utan är bara att trycka på startknappen så startar den.
Det som störde mig var inte att jag glömde nyckeln i, dom hade stulit hojen oavsett vilket, utan att jag inte låste den med skivlåset då hade dom haft ett större problem.

Ajsing :huvet
Okej, men du har väl ändå hemförsäkring, funkar inte det? Är riktigt dåligt insatt i detta men hoppas i alla fall du får tillbaka den.

Nyheter
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma