Hojen såld...

ja vill oxå ha en suuufemti!! får nöja mej me den ja har så länge!! troligen blir den en quadracer till vintern om allt löser sej me de ekonómiska...

GSX-R Micke skrev:
ja vill oxå ha en suuufemti!! får nöja mej me den ja har så länge!! troligen blir den en quadracer till vintern om allt löser sej me de ekonómiska...
Vi får se hur bra den går... tusingen är ju inte direkt trött om man säger så...

Felix skrev:
Vi får se hur bra den går... tusingen är ju inte direkt trött om man säger så...

ja va först ute efter en 750 men så hitta ja min pärla å den duger väl så länge tills ja hittar nån annan leksak!!

Felix skrev:
Du hittar nog inget värre så vi får hoppas den duger :D :gnissla

busan e la lite grymmare men de e ju mest åka fort som bara h*lvete framåt å sakta i kurvor typ... har fått den bilden av dom iaf...

Jag lovar att du inte nyttjar 1/5 av busans kurvkapacitet.... den har fått ett elakt rykte..

//jaG

GSX-R Micke skrev:
busan e la lite grymmare men de e ju mest åka fort som bara h*lvete framåt å sakta i kurvor typ... har fått den bilden av dom iaf...

Zeb_Macahan skrev:
Jag lovar att du inte nyttjar 1/5 av busans kurvkapacitet.... den har fått ett elakt rykte..

//jaG

då kanske man ska kolla på en sån om ett par år om de nu e så att man vill ut å se europa på två hjul å ändå ha kul!!

Åkte ner till europa på min 1000 förra sommaren, underbart enkelt och skönt...

:fakta

//jaG

GSX-R Micke skrev:
då kanske man ska kolla på en sån om ett par år om de nu e så att man vill ut å se europa på två hjul å ändå ha kul!!

Bifogat

• mcd.jpg
    mcd.jpg
    45.9 KB · Visningar: 45
  • 7.jpg
    7.jpg
    62.6 KB · Visningar: 40
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...