Lokatobbe
Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Så tråkigt för dej med paj hoj!! Men det var ju hyggligt av henne att ringa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trist att få hojen påbackad, tur att hon var så pass ärlig att hon sa ngt.BigPhil skrev:2481040Ja, en volvo kombi, av skadorna att döma så backade hon fort eller så inspg hon inte direkt att och hade kört på den. Skapmärkarna på glovet i garaget från motorn var ungefär 40-50cm långa!
P
Hyggligt? Hade hon smitit så hade det varit ett lagbrott, hon var helt enkelt tvingad av lag att ta ansvar - det kallar jag inte hygglighet utan normal laglydighet.GixxerTiger skrev:2481061Men det var ju hyggligt av henne att ringa.
Inget personligt mot dig här nu...sgtpepper skrev:2481344Hyggligt? Hade hon smitit så hade det varit ett lagbrott, hon var helt enkelt tvingad av lag att ta ansvar - det kallar jag inte hygglighet utan normal laglydighet.
Hygglig hade hon väl varit om hon inte ha backat på hojen överhuvudtaget.
SH i ett nötskal.tobbeviking skrev:2481588Inget personligt mot dig här nu...
Men är inte detta höjden av dubbelmoralen på detta forumet?
Får man hojen påbackad av ngn så är det helt självklart att den som backar på hojen följer lagen, när polisen blinkar blått och vill prata med en hojförare så är det oUtLaW som gäller.
Kunde bara inte låta bli nu efter att ha läst ett antal gnälltrådar om ditten och datten.
Eller... dubbelmoral, man kanske kallar detta selektiv laglydnad![]()
//Tobbe
tobbeviking skrev:2481588Inget personligt mot dig här nu...
Får man hojen påbackad av ngn så är det helt självklart att den som backar på hojen följer lagen, när polisen blinkar blått och vill prata med en hojförare så är det oUtLaW som gäller.
Kunde bara inte låta bli nu efter att ha läst ett antal gnälltrådar om ditten och datten.
Eller... dubbelmoral, man kanske kallar detta selektiv laglydnad![]()
//Tobbe
JT skrev:2481748Det är en viss skillnad på vanlig hyffs och följa beslut fattade av politiker...
Inget personligt mot mig, men sen skriver du att mitt inlägg är höjden av dubbelmoral.. Ehh? Hur ska jag tolka det?tobbeviking skrev:2481588Inget personligt mot dig här nu...
//Tobbe
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT