Hojen och släpet STULET!!

Zeb

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället, letar..
Nu jävlar!! :fatta!

Bra början på road racings kariärren.. For ner till halmstad i går kväll, sov över hos en kompis.
Sku åka till falkenberg i morse och då har någon klipt låset på släpvagnen och tagit ALLT!!
Verktyg, däck, reservdelar, läderställ,hjälm,stövlar,handskar, ja allt man behöver för en tävling!
Hojen är en honda cbr600F -00 ten kate motor och fotpinnar, blå med oranga fälgar.. Koz-racing dekaler..

Hör av er om ni vet någge!!
H/zeb Tel. 073-9815949
Koz-Racing
ERF

Jobbigt, lider med dig.

Var allt försäkrat?

Det borde vara ganska svårt att sälja av med en stulen racing hoj utan att någon märker det tycker man.

lovar att hålla ögonen öppna efter den skjut dom jävlarna om du får tag i dom

ni som kör runt på banorna i sverige får ju hålla ögonen öppna, och ett bollträ i bilen fall ni skulle känna igen så mycket som en däckvärmare....
JAG HATAR TATTARE SOM INTE VET SKILLNADEN PÅ MITT OCH DITT :kulspruta

Det är ju inte en hemlis att det rullar några stulna hojar på bana.
Zeb, håll koll på alla möjliga och omöjliga annonsforum som finns. I hela norden.

Zeb skrev:

Bra början på road racings kariärren.. For ner till halmstad i går kväll, sov över hos en kompis.
Sku åka till falkenberg i morse och då har någon klipt låset på släpvagnen och tagit ALLT!!
Verktyg, däck, reservdelar, läderställ,hjälm,stövlar,handskar, ja allt man behöver för en tävling!
Hojen är en honda cbr600F -00 ten kate motor och fotpinnar, blå med oranga fälgar.. Koz-racing dekaler..

H/zeb Tel. 073-9815949
Koz-Racing
ERF

I vilket garage stod hojarna?

Som halmsta-bo med balkong mitt i en korsning ska det sättas ut spanings patrull.

Man blir så förb!!! läser sånt här allt för ofta!!

Bilen och släpet stod parkerat i ett parkeringsgarage på radioplan, tror jag det hette

Zeb skrev:
Bilen och släpet stod parkerat i ett parkeringsgarage på radioplan, tror jag det hette

Japp, så heter det.
Problemet med det garaget är att det är helt öppet, annars så är det ett ”bra” område…

Skall hålla ordentlig koll i Halmstad med omnejd

Fy fan vad trist! Fasar för att nåt liknande ska hända mig, har ingenting försäkrat som det är nu...

Lägg upp så mycket info som möjligt om allt som försvann. Kommer hålla ögonen öppna.

Zeb skrev:

H/zeb Tel. 073-9815949
Koz-Racing
ERF

De e för jävligt ZEB :huvet och försäkringen täcker väl släpet men inte hojen annu mer överjävligt.
Garanterar att den kommer upp i annonser snart skicka en bild & en vacker dag dyker dina grejer upp på någons hoj grabbarna här ha koll på sakerna.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman