Hojen borta! Stockholm, Solna

Dom ville väl kolla efter tecken på att tjuven inte hade gjort illa sig vid stölden/inbrottet........ :huvet - Länge leve det Svenska rättsamhället.

Snarare väll att de har något att gå på när han ringer själv och säger att jag tog tillbaka min hoj. Jag finns här. Kom.

tråkigt att behöva läsa om stulna hojar var o varannan dag, känns som att det spelar nada roll ifall man låser den eller inte eller om den står i ett garage de blir stulna ändå.

tråkigt att behöva läsa om stulna hojar var o varannan dag, känns som att det spelar nada roll ifall man låser den eller inte eller om den står i ett garage de blir stulna ändå.

Håller med.. och eftersom man själv är drabbad och satt sig in i hur den organiserade delen av hojstölder fungerar så blir man mest förbannad på att varken FB eller myndighet ens bryr sig om att klara upp solklara fall där dem fått allt serverat.

En annan jobbig grej är ju att min gps tracker ligger hos Mr.K å väntar på en passande 12V laddare för att sedan skickas upp till sthlm! Den hade ju vart trevlig att haft monterad :brinnerup

Men men, dagen jag trodde skulle suga häst blev helt okej ändå. Två goda polare, båt, insjö, 5 timmars fiske, 10 gäddor, 1 gös, 3 borrar över halvkilot varav 1 borre å gösen hamna på grillen :)

Hoppas detta löser sig innan v.29 då jag har mcplats bokad på färjan sön-sön, vill åka ring!

riktigt tråkigt att höra, ska hålla koll i norra stockholm

Men vad fan.!! din daytona 675 också? Blev av med min inatt. Tattarjävlar.... om man bara får tag på dom som gjorde det, blir säkert anmält för de jag tänker göra med dem också.... sura regler.

F-n va surt.. :( Vilket område?
Har du nåt mer kännetecken? Avgassystem osv.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!