Hojen är såld.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Mitt i vintern, nu får man se vad man skall gå vidare med, trevliga "bekymmer":)(man får ta att man blir idiotförklarad hemma:D)

Grattis! Jag vet ett valternativ men de kräver ju sin man!!!

Been there, done that o jag klarar det igen!:tummenupp

Jo, men en CBR från -00 är ju nästan en trampcykel i jämförelse!
Blev tvungen att starta hingsten igår efter ditt pm... Ååååå vad det är jobbigt med snö just nu!!!

Jo, men en CBR från -00 är ju nästan en trampcykel i jämförelse!
Blev tvungen att starta hingsten igår efter ditt pm... Ååååå vad det är jobbigt med snö just nu!!!

Har kört ett par hojar med nästan 200 bänkade bakhjulshästar:tummenupp Så då blev en zx10 som en cykel i jämförelse:D

Kanske dags att snyta sig och shoppa ett par beggade dubbdäck nu då? Mes. :fakta :D

Jag mesar mig vidare..:DMen ev att man skaffar till nästa vinter så det är klart bara att byta, extra fälgar med dubbisar:)

Skärp dig, byta däck hör till geggmopedåkat, det är något som är drygt första gången, mindre drygt andra - och sedan är det frågan om max en halvtimme per hjul om man står och såsar med en mekpilsner. ;)

Det är inte så att du plockar av dubben nu om du får på dem, det är dubb in i slutet mars nu...

Du vågar helt enkelt inte. :D

Vi får rikta in oss på 04 och nyare då kommer det aldrig saknas något varken bromsar eller effekt.

Sportis är inte det ja skrev om tidigare intressant?? Tror att den finns kvar. Kan fixa tele nr om du vill...."Flera telefonkiosker i trafiken"

Pojkar och flickor kör tvicylindrigt, män och kvinnor kör fyrcylindrigt.:D

Man skall naturligtvis välja den hoj man trivs bäst med eller som man tycker görs sig bäst utanför kajenfiket.

Pojkar och flickor kör tvicylindrigt, män och kvinnor kör fyrcylindrigt.:D

Man skall naturligtvis välja den hoj man trivs bäst med eller som man tycker görs sig bäst utanför kajenfiket.

ASG, och tydligen är det 18-åringar med strypningar och gamla gubbstötar som stirrar sig blinda på toppeffekt. :tuttar

Twin is the shit. :fakta

Visst e det så med priset. Men man får ju ofta mera godis oxå.
Framför allt mera karaktär. Gör en powerwheelie från 2500rpm istället för att fila en massa koppling.:tummenupp

Vad ljudet beträffar behöver man ju inte ens komentera:yoparty

Back