Hojbyte!

okej!

Han skriver att han har ''upphöjda'' fotpinnar i annonsen? någon som har någon erfarenhet av detta? hur det blir?
tanken är ju att jag ska köra lite bana i sommar, men även landsväg til/från jobbet mm

Har åkt streetfight innan och sjukt nöjd med det men tankarna går ju även på att skaffa en sportis.. då det är en bättre hoj på bana tex, men frågan är om det är värt att köpa något för dom enstaka ban dagarna man kör?
Någon som har någon erfarenhet av att köra FZ1 på bana?
Jag är ingen van förare när det gäller att köra på bana så frågan är hur mycket jag märker av att tex ''fotpinnar'' sitter för lågt mm?

Körde i sommras med min fz6n och tyckte det flöt på jädrig bra för att vara första gången, inga tecken på att hojen inte var ''anpassad'' för bana mm

//FA

Z750/Z1000 tycker jag personligen är riktigt roliga hojar. Har kört lite Z750 och gillar att den känns så "kompakt". Stor tank att krama om och riktigt skön körställning.
Jag själv är KTM frälst och skulle i det segmentet valt mellan Super Duke och just Z750 eller Z1000, år 2007 och framåt.

Beror på hur snabb du är, men jag har kört ifrån typiska sporthojar med streetfightern. Det är klart det krävs lite mer för att köra riktigt fort, men du kommer garanterat ha roligast!
ImageUploadedByTapatalk1360732833.688693.jpg
ImageUploadedByTapatalk1360732879.957447.jpg
ImageUploadedByTapatalk1360732911.950230.jpg

roligast med en streetfighter menar du? :)
riktigt sköna bilder!

//FA

Roligast i depån, på banan, på vägen dit och hem. Jag har tidigare haft renodlade sporthojar och har en F4 utöver streetfightern, men varenda gång jag ska ut så är det Ducatin jag vill köra.

jag har en fz1-08 är helnöjd med den bra försäkring betalar 4800:- hel helår... :):)(köp min)

Last edited:
W
Roligast i depån, på banan, på vägen dit och hem. Jag har tidigare haft renodlade sporthojar och har en F4 utöver streetfightern, men varenda gång jag ska ut så är det Ducatin jag vill köra.

Det låter ju som det ska bli en streetfighter modell då:)

Sweden: kolla ditt pm!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...