Hojbyggare som syslar med sporthojar..?

Hinken

Hellre fotsvamp än ärtsoppa..!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha XSR900
Någon som vet om det finns någon hojbyggare som håller på med sporthojar i Stockholm/Uppsala-trakten som skulle kunna gå att besöka med en skolklass?

Allas vår Pucken....Men det vete fan om det är en bra ide att låta honom indoktrinera en hel skolklass med sina fårskändaridéer...:hihi

Men för i helvete Lorrden... Till Pucken?? Dom kommer ju att försöka springa ut genom porten efter 4 sekunder och sen kommer dom att ligga på psyket i avancerad fosterställning i flera månader efteråt juh... :hihi

Men för i helvete Lorrden... Till Pucken?? Dom kommer ju att försöka springa ut genom porten efter 4 sekunder och sen kommer dom att ligga på psyket i avancerad fosterställning i flera månader efteråt juh... :hihi

Ekksakkt!! :fakta :fakta

Finns ju en lösning kanske.
Pucken får ha kramgo tvångströja, fotbojor & ansiktsmask ala Hannibal Lecter.. :D

Och vem är då denne "Puck"? Och vart håller han hus..?

Kolla byggadelen av forumet, där finns en eller fler trådar om hans Honda BBT projekt.

I övrigt så är Pucken ungefär det sjukaste du kan hitta utanför murarna till dom få sinnessjukhus som fortfarande finns....:rofl

Annars kan Jörgen Karlsson kanske vara ett alternativ, bygger inte plastraket dock, men är ägare/byggare till ett av SH:s seriösaste HD-byggen.

Last edited:
Ha ha ha vet inte om jag ska skjuta er alla eller vad.

Well har väl tre fyra hojar ungar kan få se på.
En Pro superbike ska nog också gå att skaka fram.

Pmá om du vågar !:D

Om detta blir av kan jag ställa upp som skötare/bedövningsgevärsmaskinist under besöket för att hålla Puckot i schack.:D

Ha ha ha vet inte om jag ska skjuta er alla eller vad.

Spara på krutet tills de små liven hittat dina "färgburkar" och börjat handmåla... :hihi

Om detta blir av kan jag ställa upp som skötare/bedövningsgevärsmaskinist under besöket för att hålla Puckot i schack.:D

Kan nog behövas ett fast grepp när busfröna fått fart efter saft-och-negerbolls-socker-chocken. Jisses, han kommer få leta verktyg i åratal... :rofl

Exakt! DU håller Pucken (eller mejjar ner honom i stajlisch Rambo-manér) - självklart ska ongarna få leka! :yoparty

Nu är det ju inte ungar vi pratar, utan gymnasieelever på fordonsprogrammet.

Edit:
Jag blir mer och mer tveksam till denne "Puck" ju mer jag läser här..

.

Nu är det ju inte ungar vi pratar, utan gymnasieelever på fordonsprogrammet.

Edit:
Jag blir mer och mer tveksam till denne "Puck" ju mer jag läser här..

.

Nu tror jag ju iofs att du fattar det, men självklar driver vi. SÅ farlig är han inte...när han sköter medicineringen

Nu tror jag ju iofs att du fattar det, men självklar driver vi. SÅ farlig är han inte...när han sköter medicineringen

NÄR!!!!!!! GLÖM FÖR FAN INTE NÄR..... ...när han sköter medicineringen:hihi

Seriöst dock.. Hinken, du kan lugnt skicka dit en massa gymnasielever..
Måhända att pucken är duktigt sjuk i huvet men det är faktiskt de
flesta av oss som har turen att kunna kalla honom polare..
Vissa med (Lorrden) andra mindre (jag då, som är normal)
Tror eleverna skulle bli duktigt impade av pucken och hans byggen..
18 åriga cheyer, om ni har några såna, kan behövas utrustas med elpistoler
modell starka bara... dom milda gillar han.. :troll

:D

ÄDIT:
@Pucken
Hemskt ledsen, jag försökte verkligen vara snäll men det går faen inte..
Jag MÅSTE hacka.. Det är en....drift... hos mig som aldrig går att stänga av... :D

App App App :mattias
Betänk nu nollpunkten jag utgår från... :hihi

Hur fan kan du utgå från nollpunkten, din bättre hälft säger ju att du ständigt ligger på minus !:D

Hur fan kan du utgå från nollpunkten, din bättre hälft säger ju att du ständigt ligger på minus !:D

Mjae.. Jag menade alltså att noll skulle vara vad som anses vara normalt
här på SH... Och det säger ju en hel del... :D

Han menar givetvis den Kelvinska nollpunkten...-273,6...svårt att komma lägre än så.:hihi

Äh.. .Kelvin var en jefla p*ssy! Hitintills har jag samlat ihop sisådär en 1000 balkongpoäng och det är bara minus poäng... :rofl

Är det fler än jag som tvivlar på att Hinken någonsin kommer skicka några elever i närheten av Pucken?? :hihi

Last edited:
*/ ?>
Back