fattaliano
gasar tills det rasar
fan det är ju brist på motorcyklar... är ute efter en vettig retta eller gixxer 1000 av års mod 01 typ.. helt sjukt finns knappt några å dom som finns är det ju sjuka överpriser på... börjar tröttna på dethär!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fattaliano skrev:2088705fan det är ju brist på motorcyklar... är ute efter en vettig retta eller gixxer 1000 av års mod 01 typ.. helt sjukt finns knappt några å dom som finns är det ju sjuka överpriser på... börjar tröttna på dethär!!!![]()
![]()
Dom ligger kvar länge... Undrar vad priserna landar på efter allt prut. Jag sålde min 929a för 50, en 01a med massa lull - förra året. Det tycker jag va lagom. Varför ska man få mer för en som gått 3 gånger längre och som dessutom ser ut som stryk i jämförelseRikkard skrev:2088878Blir varan såld så är det inte överpris!![]()
IronMike skrev:2088879Dom ligger kvar länge... Undrar vad priserna landar på efter allt prut. Jag sålde min 929a för 50, en 01a med massa lull - förra året. Det tycker jag va lagom. Varför ska man få mer för en som gått 3 gånger längre och som dessutom ser ut som stryk i jämförelse![]()
Hojåkare verkar vara ett snåålt släkte. Värre än bil-ägare. Här ska varenda en köpa asbilligt men sälja till överdrivna priser.. Helre sälja snabbt å smärtfritt, än att sätta ut för högt pris å ta emot en massa skambud.Rikkard skrev:2088883Jo men det finns ju folk till allt. Och många som säljer är snåla och vill få ut det som dem LAGT UT på hojen/bilen. Helt sjukt, en del fattar inte att det kostar att ha fordon.
fattaliano skrev:2088901haha... exakt vad jag tänker... vad tror folk?.. sen tycker jag ifs. att det finns ovanligt lite hojjar ute överhuvudtaget. hittar inte en enda vettig retta i hela stockholm och ingen i sverige för ett vettigt pris.. fattar inte va som hänt å killen me gixxer 750in... ja man börjar ju undra lite.. funderar nästan på å bojkotta begagnatmarknaden å köpa en ny även om jag inte har råd![]()
fattaliano skrev:2088705fan det är ju brist på motorcyklar... är ute efter en vettig retta eller gixxer 1000 av års mod 01 typ.. helt sjukt finns knappt några å dom som finns är det ju sjuka överpriser på... börjar tröttna på dethär!!!![]()
![]()
![]()
Varför skulle han berätta för dej vad den affären slutade på? Är du inblandad i dealen?abethebabe skrev:2088923jag mailade den tjommen som ville ha 81K och han påståd att den var såld! jo det e möjligt men han vägrade och säga hur mkt han fick! kan tippa på att han fick gå ner en sådär 20K.
IronMike skrev:2088879Dom ligger kvar länge... Undrar vad priserna landar på efter allt prut.![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |