Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Här är de screenshots jag lyckats få tag på från nya Grand Theft Auto: San Andreas som släpps på fredag.

Ser lovande ut... :banana :yoparty

Bifogat

• sa1.jpg
    sa1.jpg
    26.7 KB · Visningar: 607
  • sa2.jpg
    sa2.jpg
    41.7 KB · Visningar: 475
  • sa3.jpg
    sa3.jpg
    43.5 KB · Visningar: 566
  • screen04.jpg
    screen04.jpg
    116.7 KB · Visningar: 475
  • screen10.jpg
    screen10.jpg
    115.8 KB · Visningar: 500
Vart går det å ladda ner? De kör ju olagligt... o de har gjort ett spel av det :rolleyes:

hehe. Men coolt att det kommit en uppföljare. Inte för att jag spelar spel på dator eller konsol...

Firefly skrev:
Här är de screenshots jag lyckats få tag på från nya Grand Theft Auto: San Andreas som släpps på fredag.

Ser lovande ut... :banana :yoparty

*weeeeeee* gta spelen är lätt bland de roligaste spelen någonsin!

Swedie skrev:
Vart går det å ladda ner? De kör ju olagligt... o de har gjort ett spel av det :rolleyes:

hehe. Men coolt att det kommit en uppföljare. Inte för att jag spelar spel på dator eller konsol...
Du borde ju känna dig hemma i miljöerna. Det ska återspegla tre städer i spelet. Los Angeles, San Fransisco och Las Vegas.

Kolla www.rockstargames.com/sanandreas för filmer m.m.

Jag får mitt ex kl 00.00.01 natten mellan torsdag och fredag. Spelet ska tydligen vara 3 ggr så stort som Vice city :yoparty Hoppas att det stämmer!

:::::...:::::....::.:::.::::.::.::...........::::::.............::::::.....................

SKA MAN KÖRA ETT SPEL SOM NYA GTA KAN MAN JU INTE SITTA PÅ ETT JÄVLA KUKGRAFIKKORT SÅ TJACKA DET HÄR! HELT NYTT MED GARANTI O SÅNT TJAFS!
ETT FETT 6800 ULTRA SKA DET VARA! :yoparty

:::::...:::::....::.:::.::::.::.::...........::::::.............::::::.....................

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61791

http://www.blocket.se/view/3605380....&l=0&c=1&city=0

Last edited:
Kan rekomendera gta san andrea roligt har lira. Mycket bättre än dom andra i serien gta. Det är MYCKET större än vice city

men ändå! GRYMT KORT! BÄSTA PÅ MARKNADEN OCH FINNS INTE ATT FÅ TAG I NÅGONSTANS FÖRUTOM HÄR!

Last edited:
Det finns runt 10 st olika motorcyklar som jag har sett, crossar, sporthojar och glidare. Finns 900 cc som har en v-twin och sedan 600 cc som har rad motorer. Finns också 400 cc, dessa har också rad motorer.

Det som är det grymma med spelet är att sporthojarna kan förekomma som halvkåpor också (streetfighter) och det är påtagligt lättare göra wheelies i högre farter.

Den renrasiga banhojen som du har postat bild på har jag inte sett än, men hittills har jag sett runt 10 st olika. Finns säkerligen fler mc.

Spelet är helt "wicked", man tränar och äter... man kan gå till frisören för att klippa sig. Ju mer man tränar desto mer muskler får man, min är riktigt biffig just nu. Å andra sidan, äter man mer än vad man rör sig blir man fet.

Detta är endast en liten bråkdel av nyheterna som finns i San Andreas. Den är riktigt bra.

P.S Jag har spelet eftersom jag har tankat ner den och bränt på cd. Spelet kommer ut imorgon, eller något liknande. För er som inte har ps2, skaffa ps2 och skaffa san andreas, en riktig rökare.

Får mitt på fredag. Undra om man orka ta sig till nya jobbet på måndag :rolleyes:

Jag ska köpa nya Playstation 2 (miniformatet) nästa vecka, bara för o lira san andreas. Underbart. Sen kommer ju GT4 me, till våren :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park