Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

Muahahaha!

Klarade hela San Andreas i dag. Ganska tufft slut faktiskt men det kändes lite mesigt efter alla timmar man har lagt ner på det. Kul var det. Nu är det bara att vänta på nästa omgång GTA... :rolleyes:

amullo skrev:
Om du dejtar den kvinnliga polisen till 100% så får du det.
"You never actually find out where Barbara lives. Instead, you'll pick her up
right where you first found her, at the cop station is el quebrados. She can
be found here during the following hours:
00:00 to 6:00
16:00 to 00:00"

Fan oxo... hatar att dejta brudarna... otacksamma jävlar...

...men men, eftersom jag inte har så mycket att göra i spelet längre kan jag väl göra det i brist på annat...

...är det hon som tänder på feta killar?

Ni som kan detta: Hur i helvete klarar man uppdraget när man hänger med "big smoke" och skjuter ihjäl ryssarna i höghuset, och sedan åker med honom på hojen och skjuter ner förföljande ryssar på mc!! Det är på första ön och jag har klarat alla utan detta, och jag misslyckas varenda jvla gång, och jag kommer inte vidare om jag inte klarar detta...Finns det något knep? Jag blir nerskjuten varenda gång....!!!

Tåbbä skrev:
Ni som kan detta: Hur i helvete klarar man uppdraget när man hänger med "big smoke" och skjuter ihjäl ryssarna i höghuset, och sedan åker med honom på hojen och skjuter ner förföljande ryssar på mc!! Det är på första ön och jag har klarat alla utan detta, och jag misslyckas varenda jvla gång, och jag kommer inte vidare om jag inte klarar detta...Finns det något knep? Jag blir nerskjuten varenda gång....!!!

Hmm, är det ganska tidigt i spelet???
Känner igen det lite vagt, men är rädd att jag blandar ihop Vice City och SA... :3freak
Är det när man åker i "typ" kloaker sen och åker bakpå och skjuter med "fritt" sikte???
I sånt fall så skjuter man utav bara helvete och hoppas att man träffar!!! :kulspruta :machinegu

Jo det är det uppdraget.. Det går ju inte att låsa siktet på hojarna, och man kör i smala kloaker som svänger hela tiden!! Då är det alltså bara att öva öva öva.... :3freak

Blir så förbannad varje gång jag dör bara :)

Tåbbä skrev:
Blir så förbannad varje gång jag dör bara :)

Japp, mata på dom jävlarna! Övning ger skottgladhet!
Kommer fler liknande uppdrag sen har jag för mig...
Du behöver bättre weaponskill grabben... :hihi

skoteridioten skrev:
Var finns mc-skolan? :)

Finns i staden längst till vänster... San Fiero eller vad den heter... Vet inte hur mycket du grejat än men mitt emot järnvägsstationen där har man ett "safe home" står man på gatan utanför där (är en väg med spårvagnsräls mitt på) och kör till höger på den så ligger den typ 2 kvarter fram på höger sida. Öpnnar upp lite eller hur man ska säga och då ligger den i den gråa huset "rakt över korsningen till höger". :va

Klockren beskrivning!!!

Eller var det körskolan för bil? Hmm, nej tror inte det... Orkar inte dra igång och kolla...

Tänkte meddela att spelet nu finns för pc att tanka hem på thepiratebay.org

Här ska spelas :)

goodspeed skrev:
Tänkte meddela att spelet nu finns för pc att tanka hem på thepiratebay.org

Här ska spelas :)
Jo, men vilken känsla får man när man ej har analoga kontroller och försöker uuuuiiiila med tgb? Konsolkontroll für alles.

sismo skrev:
Jo, men vilken känsla får man när man ej har analoga kontroller och försöker uuuuiiiila med tgb? Konsolkontroll für alles.

Ja, visst kan det vara lättare med analoga kontroller som inte ger fullt utslag åt alla håll, fast jag anser att det mest är en vanesak.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park