Hojarna i San Andreas (Nya GTA-spelet)

Chille skrev:
är det någon som vet vilken skillinad det är på den brända versionen, som finns att ladda ner. Och original?

Jag har nämligen den brända i min ägo, men vill inte börja lira det om "dom" har rippat ner den så att det fattas massa grejor.

Gå in på nforce.nl och kolla (kan inte göra det själv från jobbet). Har för mig att den var "untouched".

Mr J skrev:
Gå in på nforce.nl och kolla (kan inte göra det själv från jobbet). Har för mig att den var "untouched".

Varför har jag då bara en DVD, om originalet ligger på en dubbel? dvs 8.5GB.

Chille skrev:
Varför har jag då bara en DVD, om originalet ligger på en dubbel? dvs 8.5GB.

Är du säker på att orginalet ligger på dubbel? Och även fast den ligger på dubbel så betyder det inte att dom fyller upp 8.5GB.

Har läst att orginalet inte alls ligger på en dubbel, en vanlig single DVD.

Espen skrev:
Spelet kommer att komma på en dubbellagrande dvd, dvs 8.5Gb, förutom de nämnda tre stora städerna kommer det finnas ett antal mindre ute på vischan.
.

Där stod det. Någon annan information har jag inte. Utan jag utgick från att det stämde.

Så jävla typiskt..
Jag köpte spelet men det fungerar av någon anlöedning inte på min ps2:a.
Försäljaren sa att jag fick komma tillbaka med det så får jag pengarna tillbaka men det hjälper ju inte mig.. Går inte att spela och det är ju det jag vill.. Någon som kan hjälpa mig??Ps2.an är chippad om det nu har någon betydelse.....

Help me.................

Stephen skrev:
Så jävla typiskt..
Jag köpte spelet men det fungerar av någon anlöedning inte på min ps2:a.
Försäljaren sa att jag fick komma tillbaka med det så får jag pengarna tillbaka men det hjälper ju inte mig.. Går inte att spela och det är ju det jag vill.. Någon som kan hjälpa mig??Ps2.an är chippad om det nu har någon betydelse.....

Help me.................

Vad har du för Chip i?

om du har något av DMS chippen så kan du pröva att hålla ner en knapp i taget. Typ X, O, osv.. alltså du startar om det och håller under tiden ner knappen.

Men varför köpa original när du kan ladda ner det?, om du nu har chippat?

Åhhhh, det är så fruktansvärt grymt spel! Nu ska jag fortsätta lira, har spelat totalt 14 timmar och har haft det i ca 25 timmar :)
Ett tips, träna inte upp er till max, då blir man vääääldigt sölig även om stamina är nästan fullt :(

Har spelat GTA i flera timmar idag, på min nyinköpta mini-ps2. :)
Kan bara säga att det spelet rokkar skiten ur det mesta :yoparty
Bestäm hur du ska vara klädd, vad du ska ha för frissyrer, vad du ska ha för tatueringar, vad du ska ha för kropp (man kan träna, bli smal, äta upp sig osv)...
Man kan fan göra allt! Diggar det stenhårt.

Kay skrev:
Har spelat GTA i flera timmar idag, på min nyinköpta mini-ps2. :)
Kan bara säga att det spelet rokkar skiten ur det mesta :yoparty
Bestäm hur du ska vara klädd, vad du ska ha för frissyrer, vad du ska ha för tatueringar, vad du ska ha för kropp (man kan träna, bli smal, äta upp sig osv)...
Man kan fan göra allt! Diggar det stenhårt.

Och var beredd på mycket mer när du gör framsteg... :) Man blir helt överväldigad och förvirrad av allting som man kan göra.

H4: Kan föreställa mig det :)

Bara jag som har nya PS2 här? Tror det va!

Måste bara visa och jämföra. Då har den nya inbygt nätverkskort (!) och inte den gamla...

newps2_screen001.jpg

Är ni säkra på att den bara kommer till ps2? har för mig att den ska finnas till xbox också eller?? :va

Therudeboy skrev:
Det gjorde du nog, lirade runt 12h igår. Nu har jag skaffat lite fusk och ska på det igen när man kommer hem :)

Fiiifan vad tråkigt meningslöst att fuska. :näsblod

Last edited:
Kay skrev:
H4: Kan föreställa mig det :)

Bara jag som har nya PS2 här? Tror det va!

Måste bara visa och jämföra. Då har den nya inbygt nätverkskort (!) och inte den gamla...

newps2_screen001.jpg

Jävlar vad slimmad och liten den var. Mycket najsigare :tummenupp Bra köp!

Hur mycket får man pröjsa för den?

Har du lirat online något? Hur är det?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP