Hojar som självvälter!

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Inte nog med att några jävla svinarungar hoppade i sönder alla bilar på gatan för två veckor sedan.
Igår när man kom hem från Lund så hade någon jävel vält min hoj! En 260 kgs hoj, som står på sidostödet i bra vinkel självvälter inte, eller blåser omkull för den delen!

Så jävla typiskt man lämnar hojen ute i 2 timmar, som alltid annars står i garaget, så är någon framme och ska jävlas! Lyckligtvis har man störtbågar nere vid blocket, så det vara bara handtaget som ser ut som en pilbåge, bakspegeln och mina nya blås blev skrapade =(

Knappt lönt att ta ut på försäkringen i heller =( Ska fan börja rigga minor och automatvapen på tomten nu! :död

Vad gjorde du i Lund utan hoj? :va

Last edited:
Tråden utlovar hojar som självvälter, men TS har fått hjälp med sitt vältande! :mad:

Annars vill jag inte vältra mig i annans olycka... :gnissla

inte för att vara sån, men fan va du gnäller....... :krama

Finns det någonting i ditt liv som inte är värt en egen tråd på SH?

Tråden utlovar hojar som självvälter, men TS har fått hjälp med sitt vältande! :mad:

Annars vill jag inte vältra mig i annans olycka... :gnissla

Inte för att vara sån, men ni alla här är en viktig del i min vardagsterapi = "hur man hanterar traumatiska situationer, utan att gå bärsärk med en ak4:a" :krama

Så i princip ska ni alla säga awwee nu! Och vara konstruktiva. Sen så har faktiskt majoriteten av de flesta trådar jag skrivit varit ganska konstruktiva. Jag har fått hjälp med: Deklarationen, Elektriker, min koppling, avhysningar, och en guide genom kronofogdsträskets alla formulär för inkasseringar, grillrecept osv.
Så för er som har synpunkter, använd SH! Finns fan lösningar på allt! :D

:slicka :hoppa

I min värld så är Abelseth ett nytt alias för V-Gurra, men bara i min värld :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=62129

Fan va gooo, hur har man missat dendär!! Tackar :yoparty

Hahaha tror V-Gurra finns med på v-maxforumet också =)

Last edited:
Inte för att vara sån, men ni alla här är en viktig del i min vardagsterapi = "hur man hanterar traumatiska situationer, utan att gå bärsärk med en ak4:a" :krama

Vi kanske vill att du går berserk med ak4'an så att det blir lite mer plats där ute på landet så vi också kan flytta dit :tungan

Sant dock, jag skulle själv blivit jävligt förbannad om nån kommer och välter min hoj.
24/7 videofilmning? Näe, tyvärr finns det nog ingenting att göra och om de inte saboterar
större saker på den så är det ju inte värt att ta den till försäkringsb.

...
Så i princip ska ni alla säga awwee nu! Och vara konstruktiva. Sen så har faktiskt majoriteten av de flesta trådar jag skrivit varit ganska konstruktiva. Jag har fått hjälp med: Deklarationen, Elektriker, min koppling, avhysningar, och en guide genom kronofogdsträskets alla formulär för inkasseringar, grillrecept osv.
Så för er som har synpunkter, använd SH! Finns fan lösningar på allt! :D

:slicka :hoppa

Ha, ha, bra svar :D

Ha, ha, bra svar :D

Haha ja men det är fan sant. Tror många hade sparat ofantliga summor på terapeuter och psykologer. Skapa en arg gubbatråd och skriv av er, eller be om hjälp. Ber man om hjälp på SH så får man det ;) Bara att inse att denna sidan är fan en av Sveriges mest medlemslojala samling tards :tummenupp

Varför är nästan alla v-max ägare lite säregna? Dras en vis människotyp till dessa järnhingstar? Inget illa ment då världen skulle bli bra tråkigt om vi alla var likadana utan bara en fundering på varför jag ser en en röd tråd...

Appropå den andra tråden:
Hur många banor i Sverige har en massa långa rakor?

Finns det några klipp mellan S1000rr eller nya kawan vs Busan 80-> 200. Inte för att det var aktuellt DÅ men skulle vara intressant att se.

Till TS. Jävla trist med hojen. Störde dem sig på brölet kanske dem kunde nitat fast en db killer eller 2 istället eller tagit ett snack med dig.

I min värld så är Abelseth ett nytt alias för V-Gurra, men bara i min värld :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=62129

Last edited:
Varför är nästan alla v-max ägare lite säregna? Dras en vis människotyp till dessa järnhingstar? Inget illa ment då världen skulle bli bra tråkigt om vi alla var likadana utan bara en fundering på varför jag ser en en röd tråd...

Appropå den andra tråden:
Hur många banor i Sverige har en massa långa rakor?

Finns det några klipp mellan S1000rr eller nya kawan vs Busan 80-> 200. Inte för att det var aktuellt DÅ men skulle vara intressant att se.

Till TS. Jävla trist med hojen. Störde dem sig på brölet kanske dem kunde nitat fast en db killer eller 2 istället eller tagit ett snack med dig.

Ah suger med vält hoj. Men när det kommer till v-max ägare. Ah fan, där är många som är lite konstiga, kanske jag inkluderat. Konstiga kanske är fel ord. Annorlunda är nog bättre ;)

Skillnad på att ställa frågor om allt o inget o gnälla. ;)

I din förra tråd störde du dig på hojåkare som varva sina hojar, du kanske inte har tänkt på att det finns folk som stört sig på ljudet av din hoj? Vad du tycker låter lite kan andra som inte kör hoj kanske tycker låter jättemycket. Menar inte att det är skäl för att välta någons hoj, hade blivit aspiss själv men det finns en I dag är jag förbannad-tråd i OT-forumet där du kan spy galla på allt o alla varje gång det händer något. Så slipper du starta nya gnälltrådar hela tiden. :) :tummenupp

Kan inte nån av alla er högutbildade räkna på vilken vindhastighet som krävs för att välta en 260kilos v-max med den stödvinkeln den har? :)

Edit:
Min klump välte av en kastvind, prata i telefon och såg skiten hända i slowmotion följt av standardfrasen Faaaaaan!

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...