Hojantal i MB-Vito?

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Någon som har koll på om det går att få in 3 hojar(2 R6+1RD)i en vito?

Skåpvarianten är det,tror en -04a.

Henrik

I en VW Transporter (som är ungefär lika stor) får man in tre 250-standardhojar. Då behöver man inte spänna fast den sista hojen heller. Jag tror bestämt att du får problem om du är rädd om hojarna.

Jag har ägt en vito. Har bara kört en hoj i den. Man kan lätt se att det går att köra 2st. Men 3st har jag svårt att föreställa mig. Och då har jag ganska livlig fantasi.

Tackar,då vet jag att 2 går sen får vi se om min fantasi är tillräckligt livlig då. :)

Henrik

Japp max 2 hojar i en Vito, gjorde detta för några år sedan köpte en Vito och 2 st Bmw K bågar och det var fullt

Menar han inte den nya viton 03 och framåt LÅNGA modellen! Den funderar jag på, längdmässigt skall det går dock vet jag ej invändig bredd, är den som en transporter så går det 3 sporthojjar i den.

Menar han inte den nya viton 03 och framåt LÅNGA modellen! Den funderar jag på, längdmässigt skall det går dock vet jag ej invändig bredd, är den som en transporter så går det 3 sporthojjar i den.

Nä,korta.
Ska meddela och fota om det går när jag testat men det blir inte förrän till sommaren.

Henrik

Jag har en Vito 120 -08. Jag har kört min r1 i den med en smal inredning på sidan. Då hade jag inte fått en hoj till. Men utan inredningen så går det iaf in två hojjar med tre tror jag att du aldrig får in. Sedan förmodar jag att ni skall ha med er fler grejjer en bara hojjarna. Och då blir det väldigt trångt.

Är det bra bilar annars?
Funderar på tocken "Maxto" (tror jag att de heter med baksäte).

Dom ROSTAR,mycket,överallt.

Annars tycker jag dom är trevliga som transportfordon,iaf TDI-modellen,går hyfsat och rätt bra väghållning.

Äger ingen själv men kört en del mellan arbetsplatserna i ett par år,ska låna en sådan i sommar därav frågan.

Henrik

Dom ROSTAR,mycket,överallt.

Annars tycker jag dom är trevliga som transportfordon,iaf TDI-modellen,går hyfsat och rätt bra väghållning.

Äger ingen själv men kört en del mellan arbetsplatserna i ett par år,ska låna en sådan i sommar därav frågan.

Henrik
Är det inte någon variant av Vito som haft problem med växellådorna också?

Är det inte någon variant av Vito som haft problem med växellådorna också?

Elektronikfel hade jag på en -90talare som vi hade,lådan gick i nödläge då och det var ju inte det snabbaste jag åkt.

Minns ej vad dom gjorde med den men vad jag hörde så var det inte billigt.

Henrik

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing