Hoj?

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
tja,

det är så att jag håller på ta kortet på körskola(kul på hjul), men de har sina uppkörningstider i mitten av maj, dvs jag får vänta ca 1 månad, och körskoleläraren har sagt att jag är redo för uppkörning redan nu.

Men eftersom jag inte vill vänta så länge så hade jag en privat upkörning bokad nu på torsdag, men har ingen hoj. Skolan kan inte hyra ut då de har lektioner. Därför så undrar jag om det är någon här som kan låna/hyra ut sin mc, helst någon äldre lättkörd mc.

Tack på förhand.

Eftersom det fortfarande är ganska tidigt på mc säsongen så är det sällan fullbokat för uppkörning hos vägverket så körskolorna brukar bara kunna ringa och be om en extra tid...
Kolla annars med http://www.mc-uthyrningen.se/

Last edited:
Eftersom det fortfarande är ganska tidigt på mc säsongen så är det sällan fullbokat för uppkörning hos vägverket så körskolorna brukar bara kunna ringa och be om en extra tid...
Kolla annars med http://www.mc-uthyrningen.se/

Försökte prata med körskolan men de kunde inte hitta ngn tidigare uppkörning då det krockar med körlektioner. Alternativt så fick jag boka upp mig på hel eftermiddagslektioner + hyra av hoj. Och då skulle jag hamna runt 4-5 tusen. Nää tack :)

Angående mc uthyrningen så måste man ha fyllt 24 år.

frågar sista gången innan jag avbokar min uppkörning, ingen som kan tänka sig hyra ut sin hoj?

Jag hyrde en hoj för uppkörning nere hos MC-uthyraren på Friggagatan ... det var i.o.f.s 2003 men kolla om verksamheten finns kvar!

\m/

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...