Hoj

AndreasGode

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Inget
Hoj behöver förslag

Jag kan börja med att skriva lite om mig jag är en kille på 18 år som alltid haft drömmen av att skaffa en motorcyckel, Och nu hade jag tänkt att förverkliga den.
Jag har bilkörkort och bil så vad jag letar efter är inget speciellt dyrt ingen ny r6 eller liknande jag satt och kollade lite på cbr 600 från 94 för jag gillar att mecka lite och sen såg det ut som den var rätt lätt att byta kåpa på för en lite finare finish jag har ju inga speciella stora summor pengar.

Jag läste lite specifikationer och tyckte den lät stor för min kropp jag är 178 och väger bara ca 60 så jag undrar om ni har några förslag om vilken motorcykel som är skoj att köra och man ev skulle kunna lätt byta kåpor och mecka lite med och passar min storlek skulle vara en fördel att kunna lyfta den om man trillar

MVH Andreas

Last edited:
AndreasGode skrev:
2607639Jag läste lite specifikationer och tyckte den lät stor för min kropp jag är 178 och väger bara ca 60 ...
Storleken behöver du nog inte oroa dig för. Jag är också 178 lång, och det räcker gott för fullstora hojar av alla de slag.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back