Vi hänger på... både jag & hon som klarade kortet i torsdags.![]()
Grattis till hon som klarade kortet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi hänger på... både jag & hon som klarade kortet i torsdags.![]()
Men vafan! 36 timmars ligga på otrohetens hav skall väl en riktig karl klara av så därför stannar jag hemmaSeriöst så skulle jag kunna tänka mig att ta en lågpris biljet till sydeuropa (typ italien) en weekend för att insupa lite kultur och mat samt titta runt lite! Mer pang for the buck om man frågar moi
![]()
Nej! Sådant skall du ta med din käresta för! Annars lär du "ligga" länge på minuskontot när man hellre kör en weekend i Italien med ens Bikerspolare
Fixa barnvakt och hundvakt 2 dagar, och du "ligger" riktigt bra till istället
Hela konceptet här är enkelheten..hoppa på en buss och bara "följa med"![]()
Men jag har ju redan gett henne två söner vad mer behöver hon!!!![]()
En annan har ju bara gett henne 2 döttrar så jag har mycket mer att ge mao..
Bokingen har öppnat på smc, skall vi slå till el avvakta ett tag..![]()
Avvaktar nog i evighet...
Nej, nu måste jag lägga mig i den här konversationen... Kan inte tiga längre... haha!
1. HOJX är inte bara fransar och skinnvästar, även om de kanske ofta utmärker sig. Okey, det har funnits en HD-bar på båten, men det handlar ju mer om att det behövs sponsorer än att dessa är överrepresenterade på kryssningen.
2. Det brukar vara mycket bra föreläsningar och BRA underhållning för alla smaker. De som kramas gör det, de som vill svänga sina lurviga gör det.
3. MC-mässan är ju ett argument i sig...
4. Det brukar vara en modeshow som jag varit konferencier för i två års tid, dock inte i år... Senast jag höll i den så kom det en tjej á la österländsk prostituerad och körde lite poledance under modeshowen så vad som helst kan hända! *ASG*
Nej, allvarligt talat, jag tror inte att skulle ångra er om ni åkte. Om inte annat, det inte roligare än man gör sig, eller hur?!
Nej, allvarligt talat, jag tror inte att skulle ångra er om ni åkte. Om inte annat, det inte roligare än man gör sig, eller hur?!
Jag är seriöst på bara jag inte blir ensam, blir inget "tjöta!" annars![]()
För två år sedan hade jag en "liten" diskussion med en farbrorom en BMW 1200 GS Adventure som stod på båten. Han blev arg, riktigt arg när jag inte höll med honom om att den hojen var den bästa som fanns, naturligtvis så hävade jag att sporthoj var det bästa som finns
efter en lång diskussion så lugnade gubben ner sig och han höll faktiskt med om att, efter mina övertygande argument, sporthojen hade sina bra sidor den med. Vi skiljdes åt med en handskakning. Kul var det iallafall.
Några av "dansbanden"
http://www.farbrorflask.nu/
http://www.moosebrothers.se/
http://www.the-rockfire.se/
Avvaktar lite besked bara men jag kommer att vara ombord när båten går.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |