Hoj-x 2008

ja, det tycker jag med juh....men e man fattig student så e man :huvet

Nej, det är fan att få pengarna att räcka till allt man vill! :(
Vi ses väl på Lelle iaf?:)

vi blir typ 10st som åker ut på böljan blå om några timmar:
http://www.hayabusa.nu/page.php?12

Haha, schysst medelande! :tummenupp

Då ses vi väl på båten då, jag delar hytt med delar av Team Shedevils, och nästan alla i klubben är med på båten! :yoparty

Last edited:
Ja, hoppas ni har kul alla Hoj-X:are. Troligen fulla som ägg allihop och har skittråkigt. *L*

Själv blev jag strandsatt på Kallinge/Ronneby flygplats eftersom det SAS-plan som skulle gå i lagom tid för att jag skulle slippa stressa till båten från Arlanda, inte startade och heller inte gick att laga. Lagom förbannad kan jag säga att jag var. :mad:

Jaja, vad är väl en bal på slottet... nu kan jag ju stanna hemma och städa och jobba istället. :rolleyes:

Jag kommer ihåg Nurseys baksmälla förra året. Ingen sol någonstans, men solglasögonen satt som klistrade på frökens näsa och hon var radiostyrd. :D

Ni får väl berätta när ni kommit hem och piggnat till på söndag helt enkelt. :krama

vi blir typ 10st som åker ut på böljan blå om några timmar:
http://www.hayabusa.nu/page.php?12

Visst var det ni som hängde lite med Bikerboyz? Om det va så så såg jag ju er på promenaden! :)

Ja, hoppas ni har kul alla Hoj-X:are. Troligen fulla som ägg allihop och har skittråkigt. *L*

Själv blev jag strandsatt på Kallinge/Ronneby flygplats eftersom det SAS-plan som skulle gå i lagom tid för att jag skulle slippa stressa till båten från Arlanda, inte startade och heller inte gick att laga. Lagom förbannad kan jag säga att jag var. :mad:

Jaja, vad är väl en bal på slottet... nu kan jag ju stanna hemma och städa och jobba istället. :rolleyes:

Jag kommer ihåg Nurseys baksmälla förra året. Ingen sol någonstans, men solglasögonen satt som klistrade på frökens näsa och hon var radiostyrd. :D

Ni får väl berätta när ni kommit hem och piggnat till på söndag helt enkelt. :krama

Det va jäkligt surt att du inte fick komma med! Saknar dig ju! :(

Annars så känns det som att man asgarvat 30 av dessa 36 timmar. Sååå grymt roligt har det varit. Inte alls bakis idag, bara trött då man som vanligt knappt hunnit sova något..*s*

Tack alla som var med! Vi ses igen nästa år.

Last edited:
Jäklars vilken kalashelg :)

Underbart kul att träffa folk från Vurpans Vänner, Svineri, Vadå Mc & allt annat löst folk. Har haft grymt skoj :yoparty

Jäklars vilken kalashelg :)

Underbart kul att träffa folk från Vurpans Vänner, Svineri, Vadå Mc & allt annat löst folk. Har haft grymt skoj :yoparty

Det ryktas att Pucken fick sin köttros skändad av ett gäng spralliga gynstolspiloter. Sant?;):arsele

Det ryktas att Pucken fick sin köttros skändad av ett gäng spralliga gynstolspiloter. Sant?;):arsele

Kan dock meddela att dina källor ej är tillförlitliga.
Köttrosen är intakt och i god kondition !:D

Så allt snack om kölappssytem med 20+ väntande skinnvästar i hyttkorridoren är alltså bara elakt förtal?:va :D

Nej för fan, men när dom gjort entre i hytten så flådde vi dom jävlarna, så nu har jag tillräckligt med skinn för att klä en hel minivan med !

Jag mådde inte bra då kan jag meddela..var nog egentligen för full för att köra hem från båten om man hade tvingats blåsa. Hade så sjukt roligt den helgen!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra