Hoj varannan vecka (delad vårdnad)

Köp en Busa!

Jag spenderade (i princip) hela förra sommaren bakpå en sådan, och åkkomforten är mycket bättre än på renodlade sporthojar.
Man sitter riktigt bekvämt som passagerare.

Dom finns till hyffsade begagnatpriser på Blocket.

Med Busan kan jag garantera att du inte kommer sakna varken vrid eller effekt :kär

Kul allt går bra :-)

Jag har själv varannan vecka och körde precis så, flickvännen älskar att åka så det gjordet det bara roligare. Jag hade först en Yamaha Thunderace och sen en Thundercat, båda är väldigt bra med helsadel så flickvännen satt nog bättre än mig. En thunderace kanske kan vara ett alternativ för er?

En mc-intercom kan jag med rekomendera, blev mycket roligare att köra när man kunde prata, behöver inte vara nått flådigt, vi klarade oss bra på vårt 79 kornors från Lidl :D

Har som du delad vårdnad och körde på min "barnlediga" vecka. Är dock hojlös för tillfället.
För mig är det lätt att tipsa om hoj, hade en Busa nu sist och jag kan varmt rekommendera en. Tjejen satt väldigt bra på den och som någon ovanstående skrev, så saknas det inte effekt, tro mig:D Mycket talar för en Busa igen nästa säsong:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!