Hoj till uppkörning : detta funkade för mig

Är detta popcorn som SJP's smilie äter eller :va ;)

Knixen tyckte jag var kul förutom den som ledde den, de sa som inget, jag kände mig dum som ens ställde frågor, de tittar på en som om man vore en utomjording, så det är litegrann därför jag inte for på någon kurs i år. Plus att 4st klotade !! :3freak 2st på banan, 2st på "manoervebanan". Man jag tyckte kurvorna var sk!troliga, vägen hem blev lite ju lite roligare :) Skulle vilja testa "rikgtig" bana någon gång (Knixen var på en go-kart bana), men skäms för okunskap och ikke-sporthoj ;) ;)
icon_doh.gif
- fast jag har blivit småkär i denna :

https://www.northbike.se/?controller=searchMc&carId=uvba87vg

En jobbarkompis funderar på att sälja sin Kawa Ninja 900 också men känner att den blir för stor kubik/dyr försäkring om än det skulle bli bra pris på den.

Haha ja vägen till NUrburgringen måste kännas dryg efter ett tag, när man börjar drömma om målet :hihi:hihi Vi har bestämt oss för att hoja till Portugal nästa sommar, fint väder och jag gillar att surfa, undrar om de har bandagar för allmänheten på Estorilbanan ;) :hihi

Storbenekurser med SMC. Garanterat intresserade instruktörer. :hihi

https://www1.svmc.se/kurser

Är detta popcorn som SJP's smilie äter eller :va ;)

Knixen tyckte jag var kul förutom den som ledde den, de sa som inget, jag kände mig dum som ens ställde frågor, de tittar på en som om man vore en utomjording, så det är litegrann därför jag inte for på någon kurs i år. Plus att 4st klotade !! :3freak 2st på banan, 2st på "manoervebanan". Man jag tyckte kurvorna var sk!troliga, vägen hem blev lite ju lite roligare :) Skulle vilja testa "rikgtig" bana någon gång (Knixen var på en go-kart bana), men skäms för okunskap och ikke-sporthoj ;) ;)
icon_doh.gif
- fast jag har blivit småkär i denna :
En del bortklippt...
Undrar just vart du varit på kurs någonstans?
Vid de tillfällen jag själv varit deltagare både KNIX och på storbana har knappast instruktörerna varit särskilt tysta eller ointresserade av sina deltagare...

Jag har träffat på alltifrån självproklamerade "sittställningsfetischister":tummenupp till "blicken, tänk på blicken" :Bugaroch varianter på det och några till....men en sak hade de alla gemensamt! De var inte särskilt tysta och utelämnande. Tvärtom. :fakta
Så du måste haft otur, vilket bara är att beklaga.

Manöverbana på knix? Låter snarare som någon slags avrostning. Dessutom är det ju så att i grund o botten så gör du ju samma sak där som på vägen, så då var det väl bättre att de klotade på kurs än på väg?

Ja denna kurs kallades för Knix men det var 2 pass på banan, sen en manöver pass med kring 4 olika delmoment, sen ett pass till på banan. Och ja, det är klart att det är bättre att klota på banan än i trafiken, men detta var ju inte någon extrem kurs så, så jag tänkte väl inte på att det kunde hända fast det kan ju hända precis när och hur som helst :hihi:3freak

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti