Hoj stunt, wheelies och stoppies i all ära... Men..

daneel

Rostig...
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
Benelli 1130 TNT
Hur många här inne har förlöst sin fru hemma i Vardagsrummet :)

Idag 05:33 kom Julia till världen,

Frun väckte mig kl 04:20 då första värken kom, 50 min senare sitter vi på ett täcke i vardagsrummet med ett barn i handen och Ambulans personal som stormar in genom dörren.. Härre jävlar säger jag bara.. Sicken grej!!.. haha

Och.. hur är detta hoj relaterat?!? Jo det skall jag tala om, Vet inte om ni såg den extra starka stärnan i skyn i natt... Tjejernas svar på Rossi har kommit för att erövra :tummenupp

Ville bara tala om för världen :)
Daneel

Grymt! Vilken grejj! Det glömmer ni inte i första laget!
Skönt att allt gick bra! Grattis!

Gud vilken häftig grej, kan bara gratulera. Ta hand om mamman och ta en liten wisky för detta lär vara en karamell värd att suga på länge.

Grattis och åter grattis....

Bara till o inhandla en liten :hojsmilie om några år :tummenupp

Starkt jobbat mannen !!!
Det är sånt som skiljer männen från mössen, inte wheelies, knäskrap, tvåhundrafemtioelva blås och annan skit.

Tack alla :)

Tack för era grattulationer !

Det har varit en riktigt omtumlande dag men väldigt rolig, jag har nog inte greppat att detta verkligen har hänt. Jag undrar var man får all syrka och lugn ifrån?! När Ambulans personalen hade kom och tog över släppte allt och jag klarade inte ens klarat av att stå upp..

#1725 - Whisky, Det var det bästa förslaget idag, Detta är defenitivt rätt dag att öppna min 18 åriga Lagavulin :tummenupp

Sinister - Valentina hade jag gärna sätt som andra namn. Men tyvärr gick det förslagt inte hem hos regeringen haha :)

Benny - The Doctor.. haha, det hade jag inte äns tänkt på.. men det är självklart ngt jag skall ta fasta på :tummenupp

Ha en grym dag alla, nu skall jag gå o jag byta blöja , sen skall jag öppna whiskyn.. Här snackar vi kontraster på hög nivå.

//Daneel

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...