Hoj polare.........

spikesthlm

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2010
Hoj
Honda cbr 1000 RR - 08
Tjena,

Marcus heter jag och blev medlem 21/4-10. Tog körkort 21 April 2009. Större delen av förra säsongen körde jag en Kawasaki Z1000, men till hösten bytte jag till en Cbr 1000 rr.

Kör mc helt själv då ingen i min umgängeskrets i sthlm har något intresse.

Skulle vara jätteroligt att hitta fler att köra med, så om någon är intresserad hör av er.

// Marcus

Ganska rookie men det skulle vara skoj att försöka haka på nån gång. Även fast man bara kör moppe jämfört med era litershojar.

Kör på lite banåkningar.. gokartbanekörning eller storbana spelar ingen större roll..

"Hänget" och snacket mellan passen är halva poängen med det där.

Det går inte att misslyckas med att "träffa" vettiga sköna personer.

Ganska rookie men det skulle vara skoj att försöka haka på nån gång. Även fast man bara kör moppe jämfört med era litershojar.

Oroa dig inte för hojstorleken.. det har mer med teknik att göra än storlek på hojen... jag kör fortare med min hornet 600 än vad jag gör med r1:an pg a ovana just nu..

Last edited:
Du är mer än välkommen serru, det må hända att jag har en plastracer men jag har fortfarande inte haft kortet mer än en säsong,

Kör på lite banåkningar.. gokartbanekörning eller storbana spelar ingen större roll..

"Hänget" och snacket mellan passen är halva poängen med det där.

Det går inte att misslyckas med att "träffa" vettiga sköna personer.

Oroa dig inte för hojstorleken.. det har mer med teknik att göra än storlek på hojen... jag kör fortare med min hornet 600 än vad jag gör med r1:an pg a ovana just nu..

Klarade av 300 mil innan kylan tog över förra säsongen (tog kortet sent i augusti) så nån vidare teknik har man ju inte direkt hunnit slipa på.
Får hoppas att det kommer:banana

Det gör det säkerligen - jag lyckades beta av cirka 1200 Mil förra året, då körde jag en Kawa Z1000, den är historia nu, total krachade den.

Det gör det säkerligen - jag lyckades beta av cirka 1200 Mil förra året, då körde jag en Kawa Z1000, den är historia nu, total krachade den.

Och då köper du en som går att köra ännu snabbare på:va
Den normala effekten är nog att man blir skitnödig!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT