Hoj på bild som är vickad

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Fått erbjudande om att köpa denna hoj billigt..
Kikar på bilden, kåpan e repan/trasig.. men det jag funderar på är bakramen, ser de ut så där lite små krokiga (staget som pass pinnen sitter på) eller kan det vara så att hela baken är krokig?

Bifogat

• gsx_r_h.jpg
    gsx_r_h.jpg
    95.3 KB · Visningar: 453
Det finns flera bakramar till salu i annonsdelen här. Slå till om den är billig!

Bakram är dessutom inget viktigt om du inte ska skjutsa. Chrille kör tex. utan den bakersta delen, men då fladdrar det rätt rejält på rakorna.

Om bakramen är böjd och med tanke på det låga priset så är det antagligen mer på hojen som inte är tipp topp. Värt att kolla upp innan ett ev köp

Boije skrev:
Fått erbjudande om att köpa denna hoj billigt..
Kikar på bilden, kåpan e repan/trasig.. men det jag funderar på är bakramen, ser de ut så där lite små krokiga (staget som pass pinnen sitter på) eller kan det vara så att hela baken är krokig?
Staget till bakramen är rakt. Det skall inte se ut som på bilden. Bakramen är skruvad i ramen och det är inga problem att rikta/byta den - vilket du bör göra om du ska köpa den. Håller med Banco, den där bågen har varit omkull ganska hårt så kollla den noga så det inte finns en massa andra grejer.

avgasystemet ser iaf inte mer än möjligen skrapat ut, kolla att hojen spårar med innan köp.
Lite repor o skit kan man ju skita i om den är billig och man vill ha grejorna.

Det viktigaste är att ram, gaffel och svingen är raka.
50k tycker jag låter lite mycke med tanke på skadorna för den hojen pruta fett :tummenupp

Hojen på bilden vill dom ha ca. 30 för.

Om avgassystemet måste bytas, svingen riktas, lite kåpor köpas men motorn är ok.
Är det fortfarande nått att ha? :rolleyes:

För 30k är det inget snack! KÖP! Jag har ett originalavgassystem för 1500:- liggande. Bakram köper du av Jimmy Lindström för 2500:-, svingen lär nog inte ha kroknat. Det är rena guldgruvan! KÖÖÖÖP!

Mattias skrev:
För 30k är det inget snack! KÖP! Jag har ett originalavgassystem för 1500:- liggande. Bakram köper du av Jimmy Lindström för 2500:-, svingen lär nog inte ha kroknat. Det är rena guldgruvan! KÖÖÖÖP!

Nej för faen bakram köper du av mig för 2000:- :fatta! :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...