Hoj i Resident Evil Extinction?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Hej hopp!

Såg början på nya Resident Evil precis. Vad är det för Beemerhoj Alice kör?
Slösökte på google och fick fram BMW K1200-R. Men jag tycker att 1200 låter stort. Hojen såg ganska liten och snäll ut.:)

Någon här som vet om det stämmer? I så fall: Någon här som har en sånn hoj och kan berätta om den är lika grym som den verkar?

Slösökte? Kan du inte söka lite mer aktivt på google då, för det är nog exakt vad andra här kommer att göra för att ge dig ett svar. ;)

Tackar för svaren!

aryey: Vad är tråkigt med den? Ser ganska tuff ut och 1200c lär ju ge bra med klös.

Tackar för svaren!

aryey: Vad är tråkigt med den? Ser ganska tuff ut och 1200c lär ju ge bra med klös.

Det är inget fel på den så men det är en tysk mc...Allvarligt så är det bra kvalité till ett högt pris för en mc som försöker maskera sig som sporthoj men som egentligen är en gubbräser!

Det är inget fel på den så men det är en tysk mc...Allvarligt så är det bra kvalité till ett högt pris för en mc som försöker maskera sig som sporthoj men som egentligen är en gubbräser!

skulle snarare säga att det är en sporthoj som försöker maskera sig till gubbräser. det är rätt bra tryck i den plus att den hade rätt bra tid på nordschleife.

K1200s marknadsfördes när den kom med en video där de körde ringen på 7.57.

Rätt så hyfsad tid för en gubbräser.

Alltid samma snack från folk som inte ens suttit på en BMW. Det är roligt med fördomar.

..sen att man kan ogilla stilen, designen och sånt men kom inte och säg att en hoj är tråkig att köra utan att ha testat. Pungt!1 :mad:

Tycker BMW K1200-R är rätt så cool. Kul att BMW gör den satsningen som de gör nu faktiskt. Fast riktigt dyra är deras hojar, speciellt kommande sporthojen. 250k + för en hoj med 135 hästar?

Tycker BMW K1200-R är rätt så cool. Kul att BMW gör den satsningen som de gör nu faktiskt. Fast riktigt dyra är deras hojar, speciellt kommande sporthojen. 250k + för en hoj med 135 hästar?
Jag håller med. Men man får kommer ihåg att den har självbärande kolfiber delar i chassin, överliggande kammar och massor med andra "godis". Sedan en liten rättning - den kommer att kosta runt 180-200TSEK har jag hört.

Visste att bmw-uppbådet skulle göra sig hörda! Till mitt försvar sa jag aldrig att det var en dålig mc utan bara dyr! Sen verkar det ju som vissa tar åt sig lite extra av gubbräser...undrar vad detta kan bero på:tungan Det går bra att argumentera med varvtider på Nurnburg men det spelar ingen roll då den får stryk av alla japsar och vill man betala mycket för en sporthoj köper man ducati INTE nya bmw räsern!

Jag håller med. Men man får kommer ihåg att den har självbärande kolfiber delar i chassin, överliggande kammar och massor med andra "godis". Sedan en liten rättning - den kommer att kosta runt 180-200TSEK har jag hört.

hmm ok, såg ett filmklipp bå bike.se där de intervjuar någon slips från BMW, och där pratade han om siffror mellan 24-26K Euro.

Vilken hoj har inte överliggande kamaxel då?
Tvåtaktare och Ural?

...som ju är en BMW-kopia från tiden innan vi var födda och drygt det :D Men det kanske känns inovativt på en gammal tyskboxer - tillräckligt för att skriva det i reklamen (ungefär som det står turbo eller lambda på gamla volvosar, lite hypat sådär).

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard