Maackan
Ny medlem
Vad har vi för roligt hoj folk i Helsingborg då?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är rolig...Det är många som har skrattat åt mig idag. Skulle plocka hem min hoj idag. Innan jag kom iväg var ju en historia för sig (kan Sniper intyga) väl iväg kör jag en liten tur då inser jag har glömt hur man gör, ett kvarter innan jag är hemma fick jag så klart motorstopp (för att jag inte hade växlat ner) varpå jag stannar, precis där står en kille och jag säger "jaha det var så här långt jag kom".
Försökte få igång hojen igen, nähä gick ju inte, misstänkte redan där att det är nog mer fel på mig än hojen. Ringer till Sniper, precis då kommer min bror och brorson körande, stannar till, hånler som bara ens bror kan göra, brorsan har inte tid att hjälpa mig men tid att tjafsa en massa medans jag pratar med Sniper så jag ber brorsa att dra. "Jag kommer tillbaks om en kvart säger han."
Givetvis så var det fel på mig, jag hade lyckats vrida på startnyckeln till off av någon oförklarlig anledning. Ja ja iväg kom jag, killen vid vägen glömmer mig aldrig, väl framme ringde jag min bror och sa att han inte behövde stressa för jag var hemma.
Hans kommentar:" Jag sa till sonen att när hon har lugnat ner sig så hittar hon ett sätt att få igång den".
Ja, jag är ganska kul för omgivningen (lika bra att själv berätta för denna historien lär ju komma ut iallafall...)
Finns en hel hög med kul fartdårar här.
Titta ner en på en TT,det drar snart igång igen.
Vad har vi för roligt hoj folk i Helsingborg då?
Ja det börjar dra ihop sig för att ställa på hojen, alltid kul med nytt hojfolk på TT.![]()
vad står TT för? torsdagstur eller?![]()
TT (tisdagstur), tydligen med premiär redan idag 27/9
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten