Gsx-r Freak
Gsx-r 4 ever
Hejsan. som texten lyder så skulle jag vilja ha plats under vintern för hojen.
finns i löddeköpinge och har inte fått ihop tillräckligt mycke skrammel till ett ruckel från bauhaus o ha hojen i. Så har du en plats över i garaget eller lyan, skicka pm. du kan få pengar för mödan givetvis. obs vamgarage helst men går även bra i vanligt som håller sig runt 0 an.
MVH Martin
finns i löddeköpinge och har inte fått ihop tillräckligt mycke skrammel till ett ruckel från bauhaus o ha hojen i. Så har du en plats över i garaget eller lyan, skicka pm. du kan få pengar för mödan givetvis. obs vamgarage helst men går även bra i vanligt som håller sig runt 0 an.
MVH Martin