imaster
Bah
Jäkla ball hoj, synd att det är en såndär glidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mjaa, det är egentligen MYCKET lättare än vad du (och många andra) tror; när hojjen, efter en tids åkande fram och tillbaka på tex bulten, har hamnat i sånt skick att hojtvätt är nödvändigt, bör följande ske - utse och hitta nästa zombie som sedan infångas och 'träs' på hojjen. det hela sker enkelt, smidigt och faktiskt smärtfritt (zombisar är helt i avsaknad av smärta OCH känslor).
en del sörja kommer med, men i farter på över 83.5 km/h så blåses dem bort.
Jesus!
Är det ett rövhål på sidan av tanken?![]()
Moi? Jag "klipper" mig var 14 dag till 3 mm med en trimmer från clas i sjön för 189,50:-
Det ligger säkerligen en hel del yrkesskicklighet bakom den hojen, synd bara att det inte var som designer/hojbyggare...
Jag kan upskatta slitet och timmarna som är nerlagda, men för mitt liv inte begripa varför man vill ha det resultatet.
Detsamma gäller "temahojar" oavsett om det är OCC eller någon annan som bygger dom, visst det är kvalitativt bra gjort, men när man horar för att få in så mycket snaponloggor och verktyg som möjligt på en hoj sjunker den i min ögon till en reklamprodukt.
Dom snyggaste hojarna byggs av folk som har ägt ursprungsmaterialet länge, byggt om dom flera gånger, och till slut fått ekonomiska förutsättningar att börja om utan kompromisser, och dessutom kan rätta till fel som dom har upptäckt i tidigare versioner av hojen.
Min favoritchopper alla kategorier var en vit Panna-långgaffel som byggdes på Farmen i Skellefteå och ägdes av en tjej, den var med i en tidig MCM (möjligen redan i en Hojmagasinet).
Jag har inte sett en enda bild på den sedan dess, men den etsade sig fast i minnet.
Mitt favoritbygge hittills "All Times" var faktisk den muskliga flerliters-Sportstern som du visade mig från den kända hojträffen långt upp i norr vars namn jag jämt glömmer. Kan du inte visa bilder på den Sporren igen?
Du menar han som började med en jätteklump alu och fräste sig en egen motor?
![]()
Ja där måste man beundra målmedvetenheten!
TACK!!! Där är hon ju! Motorn sprungen ur en massiv klump flygalumium. En gatvariant av Charlie Karlings maskin! den där hojen kommer jag att rösta på i alla tävlingar den ev ställer upp i för evinnerlig tid. En best!
Det var faktiskt min förebilld när jag byggde om min hoj till den nya större motorn. Men jag ligger i lä helt klart!![]()
Man får väl hoppas på ett flersidigt byggreportage i någon ansedd publikation i framtiden.
Dock var byggherren IAF på träffen en aning blygsam och fåordig, det mesta fick jag veta av omkringståående.
Har du siffror på motorvolym och i vilken bollpark effekten på en sån landar?
Jag tycker att man ska motorintegrera zombisarna bättre. Hur kul vore det inte med två par luftkylda manspattar i V-twinkonfiguration och med tändkablar till de tändstiftförsedda nipplarna!
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |