Hoj för 40000:- Mest för pengarna.

TRX... Kul hoj, annorlunda, inte så mycket pulver men då får man å andra sidan en billigare försäkring!

Ha ha kul å se alla som bara vill sälja sina egna hojar i hela denna tråden istället för att rekomendera killen lite bra hojar rent generellt, panik eller......, sänk priset på dem så blir ni av med dem istället, tex 45 k för en GSX600R -98....det hittar man ju en 750 från samm år för :) utan problem....

Jag tycker Sukkorna är trevliga i den prisklassen, Kawa ZX7R är kanske snyggare men slöare å tyngre...eller en blejd 96-97 kanske.....

:fyllisar

Är det mer att åka med i en R6 typ-00 än i en -98 gsxr 750?
Personligen tycker jag gsxr:en är riktigt snygg med den feta bak(cutsen)?
Tar hellre en med risigt utseende och i bättre pris då jag är begåvad med en farsa som jobbar på ett ställe där dom kan fixa allt.
Har även tänkt träna freestyle med den vilken skulle passa till sånt?
Har kawazaki någon modell det lilla jag hört om dom är negativt ni kanske har andra åsikter?

Dr Gixxer skrev:
Ha ha kul å se alla som bara vill sälja sina egna hojar i hela denna tråden istället för att rekomendera killen lite bra hojar rent generellt
Jag säljer inte min ens för ett överpris...

Du kan köpa min Kawa ZX6R -00a. Den ser ut som stryk för stunden men jag ska när säsongen är över på med nya kåpor så är den fin sen :)

Hoj

Peaceinn skrev:
Jag har nu ledsnat på att sprätta dynga å funderar nu på landsvägshoj i 40000:- kronors klassen +- 5000:- vad får man för dom pengarna är själv inne på en gsxr 750 typ -97-99 så nåt i den stilen tipsa mig ni som kan.
TACK.
OBS min första hoj men jag är inte ute efter det klokaste alternativet utan det roligaste och det jag får mest för pengarna då jag klarar av att köra med insidan av huvudet och inte har tid att sitta i rullstol.

:7petaJag har en perfekt hoj åt dig!
En yamaha yzf 750R -93:a med öhlinsdämpare, v&h 4-1. tonat kåpglas m.m. ca 125 hk
Den blir din för 35 000:- kanske lite billigare vid snabb affär!
Själv har jag varit jävligt nöjd med hojen. Relativt rolig å smidig på småvägar!
Men jag har köpt v-twin idag :banana och man kan ju inte sitta på fler hojar.

Ok då bara för att folk försöker kränga sina grejjer

Nån som har någon hoj,billig att försäkra,snabb,rolig, snygg för ca 20-30k?

Eller om ni är intresserade av o byta med "gti" bil i 30-40k klassen?

gillar streetfighters också
ös på nu!

:yoparty

Det finns en annonsavdelning på det här forumet :rolleyes:

Trajja TT600 såklart!, rapp och skoj. Och billig försäkring om du passerat 25 bast.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT